- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
De la BLACK FRIDAY la BLACK WEEK: Reduceri de până la 50% în perioada 22-27 martie. Ce produse poţi cumpăra
În săptămâna “Black Week” adică între 22-27 martie, un cunoscut retailer va oferi în toată reţeaua de magazine din ţară, reduceri de până la 50% la peste 2.000 de produse din gamă.
De la BLACK FRIDAY la BLACK WEEK: Reduceri de până la 50% în perioada 22-27 martie. Ce produse poţi cumpăra (Imagine: Cristi Vatavu/Mediafax Foto)
Retailerul electro-IT Flanco anticipează vânzări de 35 milioane de lei în perioada campaniei de reduceri Black Week, care a început joi, în prima oră înregistrându-se vânzări de şase ori mai mari decât într-o zi obişnuită.
Cele mai vândute produse au fost, la începutul campaniei, televizoarele LCD, notebook-urile şi echipamentele frigorifice.
Pe perioada campaniei, care se va încheia marţi, retailerul vinde 2.000 de produse cu reduceri cuprinse între 10% şi 50%. În cazul jocurilor pentru calculator, reducerile pot ajunge până la 61%.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
În noiembrie 2011, o altă campanie de reduceri, Black Friday, a generat pentru Flanco încasări de 30 milioane lei pentru 60.000 de clienţi.
Flanco Retail operează business-ul fostei companii Flanco International şi este unul dintre cei mai mari retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice şi electrocasnice, cu 77 de magazine.
Pentru acest an, obiectivul retailerului este atingerea unei cifre de afaceri de 140 milioane de euro, faţă de 110 milioane de euro în 2011.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO