Prima pagină » Economic » De pe internet din nou la cărămidă şi mortar. Cel mai mare retailer online din lume analizează posibilitatea deschiderii de magazine în Europa

De pe internet din nou la cărămidă şi mortar. Cel mai mare retailer online din lume analizează posibilitatea deschiderii de magazine în Europa

Amazon analizează posibilitatea deschiderii de magazine în Germania, a doua sa piaţă ca mărime după Statele Unite, a anunţat sâmbătă directorul de ţară al retailerului, transmite Reuters.
De pe internet din nou la cărămidă şi mortar. Cel mai mare retailer online din lume analizează posibilitatea deschiderii de magazine în Europa
Mihai Gongoroi
05 ian. 2020, 11:13, Economic

„Ştim că clienţii cumpără offline şi că le place varietatea”, a precizat Ralf Kebler într-un interviu pentru publicaţia Welt am Sonntag, fără să ofere detalii concrete.

Amazon operează deja lanţuri de magazine în Statele Unite şi Marea Britanie, acestea incluzând brandurile Whole Foods şi serviciile Amazon Go.

Kebler a mai precizat că Amazon vrea să-şi majoreze vânzările prin intermediul dispozitivelor controlate vocal Alexa, el notând că retailerul îşi vinde dispozitivul Echo Dot la un preţ mic tocmai pentru a încuraja adoptarea sa la scară largă.