Potrivit planului de restructurare, aproximativ 1.700 de locuri de muncă ar fi eliminate, iar restul angajaţilor ar urma să suporte o reducere salarială de 8%.
Alitalia, deţinută în proporţie de 49% de către Etihad Airways din Abu Dhabi, a fost salvată în mod repetat de guverne italiene şi investitori privaţi, însă autorităţile de la Roma spun că nu vor renaţionaliza compania dacă creditorii acesteia îşi vor pierde răbdarea.
Etihad şi băncile italiene Intesa Sanpaolo şi UniCredit au anunţat că vor injecta noi fonduri numai dacă sindicatele vor accepta noul acord colectiv de muncă şi reducerile. Presiunile pentru găsirea unei soluţii sunt enorme, în condiţiile în care compania aerienă este aşteptată să rămână fără lichidităţi în această lună în lipsa unei finanţări de urgenţă.
Citeşte continuare pe ZF.ro.
Citeşte şi: România are printre cele mai mari rate din Uniunea Europeană ale studentelor şi specialistelor din domeniul TCI
Citeşte şi: Ministerul Finanţelor: Informaţia referitoare la prezenţa domnului Darius Vâlcov în sediul ministerului, falsă
Citeşte şi: STUDIU: În materie de consum, românii sunt mai optimişti şi vor să facă achiziţii mai mari
Citeşte şi: Angajaţii de la privat s-ar putea trezi cu salarii mai mici, dacă Executivul nu va obliga companiile, prin lege, să majoreze veniturile cu valoarea contribuţiilor plătite de angajator