- Home
- Economic
- (11.05.2023, 10:44)
- Iulian Moşneagu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Dezbatere în privinţa Euro 7. Producătorii auto încearcă să amâne noile norme de poluare, reprezentanţii din sănătate spun că regulile mai stricte ar preveni sute de mii de decese
UE doreşte să stabilească noi standarde stricte de poluare pentru automobile; producătorii de automobile sunt îngroziţi, dar grupurile din domeniul sănătăţii susţin că normele actualizate Euro 7 vor salva vieţi.
Urmărește
235 afișări
"O legislaţie puternică Euro 7 ar putea preveni sute de mii de decese pe an", a declarat Cale Lawlor, director pentru sănătate publică globală în cadrul Alianţei Europene pentru Sănătate Publică, un ONG. "Această legislaţie trebuie să fie implementată urgent pentru a preveni această povară masivă".
Normele Euro 7 sunt concepute pentru a preveni mai multe boli.
Propunerea stabileşte limite detaliate de emisii pentru vehiculele noi, cu scopul de a forţa industria să implementeze o tehnologie care să reducă totul, de la oxizi de azot la particule, exact tipul de praf fin care rămâne blocat în ţesuturile umane şi care este asociat cu orice, de la boli pulmonare la demenţă şi mortalitate prematură.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Dar industria auto, împreună cu ţările mari producătoare de automobile, susţin că aceste standarde sunt inutile, având în vedere că UE a convenit deja să pună capăt, în esenţă, vânzării de maşini noi cu motoare cu ardere internă din 2035, informează POLITICO.
Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile susţine că nu este necesară înlocuirea standardelor Euro 6 cu Euro 7, deoarece vânzările de automobile cu motoare cu combustie vor începe să se reducă înainte de 2035. Aceasta înseamnă că noile norme se vor aplica unui număr mic de vehicule, ceea ce va duce la creşterea costurilor acestora şi va împovăra constructorii de automobile cu cheltuieli suplimentare, în timp ce aceştia investesc în trecerea la automobile electrice.
Unii membri ai Parlamentului European şi câteva ţări europene fac presiuni pentru a amâna implementarea Euro 7 după data de 2025 propusă de Comisia Europeană. Argumentul este că industria are nevoie de mai mult timp pentru a se adapta la vânzarea modelelor actualizate.
Deşi modificarea datei într-un act legislativ de altfel foarte vast, ar putea să nu pară o mare problemă, fiecare an de întârziere înseamnă că standardele actuale mai slabe se vor aplica celor peste 10 milioane de maşini vândute anual în UE. Asta înseamnă că problema poluării actuale va persista.
Cel mai recent raport al Agenţiei Europene de Mediu privind calitatea aerului a constatat că 97% din populaţia urbană a UE este expusă la niveluri de poluare cu particule fine mai ridicate decât cele permise de Organizaţia Mondială a Sănătăţii. Raportul a precizat că 238 000 de decese premature sunt atribuibile acestei poluări.
Agenţia a precizat că o mare parte din această poluare provine din producţia de energie şi din industrie, iar transportul rutier este responsabil pentru aproximativ 10% din poluarea cu particule în suspensie.
Indiferent de modul în care este produsă, poluarea aerului este cel mai important factor de mediu care influenţează sănătatea umană, a declarat Barbara Hoffmann, profesor de epidemiologie de mediu la Universitatea Heinrich Heine din Düsseldorf.
Hoffmann şi colegii ei au realizat un studiu în care au descoperit că persoanele care locuiesc în apropierea drumurilor aglomerate au cu 50% mai multe şanse de a avea o acumulare gravă de plăci în vasele inimii, numită ateroscleroză coronariană, decât persoanele care locuiesc mai departe. Episoadele scurte de expunere la poluarea aerului pot declanşa, de asemenea, atacuri de cord.
Citește pe alephnews.ro: Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Adriana Bahmuțeanu, atac la adresa Mihaelei Botezatu și a lui Honorius: „Am fost sunată de Maximus, care în cele 3 zile nu…”
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe