Din culisele venirii H&M în România

Surse din piaţă spun că suedezii au venit de pe poziţii de forţă în România: dezvoltatorii trebuie să asigure cel puţin o parte din costurile cu amenajarea spaţiului şi să accepte plata unei chirii procentuale reprezentând circa 6-8% din cifra de afaceri.

Urmărește
369 afișări
Imaginea articolului Din culisele venirii H&M în România

Din culisele venirii H&M în România (Imagine: Daniel Mihailescu/Mediafax Foto)

Impactul în piaţa de retail va fi unul major: investiţiile în amenajarea primelor magazine ar putea depăşi 6 milioane de euro. Pe lângă magazinele din Cotroceni Park şi Băneasa Shopping City, cel puţin alte trei contracte au fost parafate deja în Capitală: Bucureşti Mall, Plaza România şi Unirea Shopping Center.

În afara Bucureştiului, pe lista scurtă a H&M sunt proiectele Iulius Mall din Timişoara şi Cluj, City Park din Constanţa, Unirea Braşov şi, cel mai probabil, Palas din Iaşi. Potrivit informaţiilor din piaţă, suedezii au început procesul de recrutare a echipei locale de management, în condiţiile în care intrarea pe piaţă a fost realizată de către echipa din Polonia, coordonată de către Dawid Gosniciak.

"Lucrează cu cinci firme de recrutare pentru toate poziţiile, cu excepţia consultanţilor de vânzări", spun surse de pe piaţa de recrutare.

"Vor avea şi un departament puternic de marketing. Vor băga bani mulţi în promovare, cum nu s-a mai văzut de ceva timp în piaţă", spun surse din imobiliare.

Citeşte mai multe despre venirea gigantului H&M în România pe www.businessmagazin.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici