Director de design H&M: Ideea afacerii este modă şi calitate la cel mai bun preţ

H&M se pregăteşte de marea deschidere a primelor magazine din Bucureşti. Perfecte.ro a aruncat un ochi printre hainele care abia aşteaptă să fie probate şi cumpărate de fashionistele din România şi a stat de vorbă cu Ann-Sofie Johansson, directorul de design, care ia cele mai importante decizii în ceea ce priveşte trendurile şi propunerile H&M pentru noile sezoane.

Urmărește
104 afișări
Imaginea articolului Director de design H&M: Ideea afacerii este modă şi calitate la cel mai bun preţ

Director de design H&M: surprizele H&M pentru România sunt preţurile foarte mici!

Pentru fashionistele care se temeau de preţuri mai mari decât în străinătate, Ann-Sofie Johansson ne asigură că totul va fi exact ca în toate celelalte ţări unde este prezent H&M: "ideea afacerii este modă şi calitate la cel mai bun preţ, aşa că bineînţeles că vom avea preţuri foarte bune şi o marfă foarte bună."

Care este stilul H&M? "Stilul H&M este pentru orice persoana interesată de modă. De aceea, nu avem un stil specific H&M. Noi urmăm moda şi marile trenduri."
Citeşte mai multe despre magazinul H&M pe www.perfecte.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici