Directorul Denis Le Vot a confirmat pentru Autocar că Dacia va continua să ofere opţiuni GPL în modelele sale, singurul producător auto care mai face acest lucru din fabrică, şi a declarat că nu poate explica de ce acest carburant nu este la fel de popular în Marea Britanie ca pe alte pieţe europene.
Reţeaua de pompe GPL din Marea Britanie reprezintă doar un sfert din ceea ce a fost la apogeul său, în anii 2000, dar totuşi combustibilul este de obicei cu o treime mai ieftin pe litru decât benzina.
Până la sfârşitul lunii octombrie, Dacia a vândut în Marea Britanie puţin peste 1.000 de maşini Bi-Fuel ale modelelor Sandero şi Duster, iar vânzările sunt în declin. Puţin sub 4.000 de maşini alimentate cu GPL au fost vândute în 2022 şi aproximativ 2700 în 2023.
Dacia are mare succes cu maşinile alimentate cu GPL în Italia, Polonia, România, Franţa şi Spania.
În Franţa, valoarea este „incredibilă”, a spus Le Vot, deoarece preţul unui litru de GPL este la jumătate din costul unui litru de benzină.
Deşi Le Vot a declarat că ar putea retrage opţiunea Bi-Fuel de pe piaţa britanică, a spus că „ar fi o greşeală să facă acest lucru”.