Discountul va fi rege în retail. Reţelele se acuză de oferte „disperate”

Doar magazinele hard-discount şi vânzările din pieţe mai cresc. Majoritatea consumatorilor se uită în primul rând la oferte. Retailerii spun: acţiunile disperate de discount nu duc piaţa într-o direcţie bună.

Urmărește
28 afișări
Imaginea articolului Discountul va fi rege în retail. Reţelele se acuză de oferte „disperate”

Discountul va fi rege în retail. Reţelele se acuză de oferte „disperate” (Imagine: Lucian Alecu/Mediafax Foto)

De la berea la halbă din piaţă vândută la oferta "6 lei pentru trei plus una gratis"până la automobile de zeci de mii de euro cu reduceri cu care se mai poate cumpăra încă o maşină, aproape nimic nu se mai vinde în retail fără "discount". Iar în condiţiile în care va urma încă un val puternic al scăderii puterii de cumpărare ca urmare a reducerii generale a salariilor şi pensiilor pentru aproape 8 milioane de persoane, adică cei 2 milioane de salariaţi bugetari şi din companii de stat şi cei 6 milioane de pensionari, comercianţii vor trebui să arunce pe piaţă reduceri brutale pentru a putea supravieţui în 2010.

Citeşte mai multe despre reducerile pe care le fac retailerii pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici