Vânzările Lukoil au scăzut în primele şase luni cu 5-6%, iar marja la vânzări a scăzut la 30-40%, mai ales în ultimele luni. Pentru restul anului, Constantin Tampiza este destul de pesimist şi crede că vânzările vor rămâne în continuare pe un trend negativ: „Despre evoluţia dolarului şi a barilului de petrol nu mai poate face nimeni nicio estimare cu care să se apropie de realitate, dar noi avem un singur noroc: că românul mai bine nu mănâncă decât să nu meargă cu maşina”.
Tampiza îşi întăreşte teoria explicând că scăderea vânzărilor din acest an s-a produs în special pe fondul reducerii activităţii din şantierele industriale şi a industriei transporturilor, pe când consumul casnic de carburanţi s-a menţinut cam în aceiaşi parametri.
Citiţi mai multe despre cum va evolua piaţa de carburanţi din România şi despre planurile de viitor ale lui Constantin Tampiza pe www.businessmagazin.ro.