„Aceste cifre marchează un rezultat pozitiv faţă de evoluţia pieţei în anul 2010 şi se datorează unei strategii de piaţă adaptate nevoilor consumatorilor”, potrivit companiei.
Danone deţine o cotă de piaţă de 58% pe segmentul produselor lactate proaspete, 69% pe segmentul de iaurturi şi 72% pe cel al iaurturilor cu fructe, conform datelor proprii.
Circa 90% din produsele Danone comercializate pe piaţa românească sunt fabricate în unitatea de producţie din Bucureşti. Totodată, 3% din producţia fabricii este vândută pe pieţele din regiunea Adriaticii şi în Republica Moldova.
În 2010, Danone a investit 17 milioane lei în dezvoltarea capacităţii industriale, în tehnologie, logistică şi distribuţie. De asemenea, o parte dintre investiţii au vizat programul dedicat fermelor partenere, în vederea creşterii colectării şi calităţii laptelui.
Compania are 740 de angajaţi.
Printre cei mai mari procesatori de lapte din România se numără companiile Olympus (Grecia), Danone şi Albalact Alba Iulia.
Grupul Danone a înregistrat anul trecut vânzări de peste 17 miliarde euro.