Prima pagină » Economic » Cât plătesc românii pentru proximitate sau cumpărături la scara blocului: În comerţ, „aproape de casă“ înseamnă mai scump cu 17-30% faţă de magazinele mari

Cât plătesc românii pentru proximitate sau cumpărături la scara blocului: În comerţ, „aproape de casă“ înseamnă mai scump cu 17-30% faţă de magazinele mari

Snacks-urile sau produsele de impuls sunt cu circa 17-30% mai scumpe într-un magazin mic de cartier decât în supermarket sau hipermarket, arată o analiză a ZF pe baza preţurilor a 15 dintre cele mai vândute produse în aceste unităţi. De ce pierde buticul lupta preţurilor cu supermarketul?
Cât plătesc românii pentru proximitate sau cumpărături la scara blocului: În comerţ, „aproape de casă“ înseamnă mai scump cu 17-30% faţă de magazinele mari
16 iul. 2010, 08:17, Economic

În comerţul dominat de reţelele străine de magazine, preţul la raft a fost în ultimul an cea mai eficientă armă în lupta pentru cote de piaţă, astfel încât clienţii resimt acum tot mai puţin în propriile buzunare diferenţele între un discounter, un supermarket şi un hipermarket. Magazinele mici de cartier, operate de antreprenori locali, au rămas însă în afara acestei lupte.

Citeşte mai multe despre preţurile produselor la magazinele de cartier pe www.zf.ro.