Potrivit reprezentanţilor Napolact, magazinul este singurul de acest fel din ţară, iar pe lângă produsele proprii – brânzeturi, iaurturi şi lapte -clujenii vor putea găsi şi un meniu simplu creat pe baza lactatelor Napolact, dar vor avea la dispoziţie şi internet gratuit.
Reprezentanţii companiei au declarat, miercuri, corespondentului MEDIAFAX, că investiţia în noul magazin s-a ridicat la 100.000 de euro, afirmând că produsele din meniul magazinului vor fi disponibile şi în varianta „on the go”, în ambalaje speciale.
„Pentru noi, acest magazin unic în România va fi locul în care vom intra în interacţiune directă cu consumatorii noştri. Oamenii de aici, din mijlocul Ardealului, sunt printre cei mai exigenţi consumatori„, a declarat Răzvan Orbulescu, directorul de marketing Napolact.
Brandul Napolact are o tradiţie de 60 de ani în lactate şi aparţine companiei olandeze Friesland Campina, care colectează lapte de la o reţea extinsă de fermieri din Ardeal.