Cât de mulţumiţi sunt clienţii de hotelurile din România. Varşovia, pe primul loc într-un top al satisfacţiei turiştilor
Oaspeţii care au făcut rezervări prin intermediul www.hotel.info au evaluat hotelul la care au fost cazaţi după plecare, acordând un punctaj între 0 şi 10. În evaluarea generală au fost incluse criterii privind calitatea camerelor, amabilitatea personalului, curăţenia, nivelul de zgomot, raportul preţ-servicii, precum şi micul dejun/gastronomia.
Astfel, Varşovia s-a clasat pe primul loc la nivel mondial, cu un mic avans şi 7,62 puncte în evaluarea generală. Oraşul Helsinki, ocupantul locului 2, a fost punctat cu 7,60.
Şi hotelierii din Tokio au reuşit să-şi convingă oaspeţii, care au evaluat unităţile turistice din capitala Japoniei la 7,57 puncte.
Cu 7,13 puncte, capitala României s-a situat pe locul 17 în top.
Bucureştiul a fost devansat însă de oraşe precum Liubliana (7,52 puncte), Praga (7,47 puncte), Zagreb (7,43), Bratislava (7,40) sau Budapesta (7,37).
Ceva mai puţin mulţumiţi s-au arătat a fi turiştii de prestaţia generală a hotelierilor din Roma, Paris sau Londra, aceasta din urmă obţinând doar 6,48 puncte.
www.hotel.info este o marcă a companiei germane hotel.de AG, specializată în servicii de rezervări hoteliere online.