În prezent, Tokinomo creează şi distribuie o soluţie brevetată de “brand activation” care promovează produsele în magazin şi ajută la creşterea vânzărilor, fără reduceri de preţ. Roboţii Tokinomo sunt utilizaţi în campanii în peste 40 de ţări, aproximativ 80% din venituri fiind realizate în afara României, arată un comunicat. Mărcile de produse de larg consum utilizează display-ul robotizat pentru a interacţiona cu clienţii în magazine.
Investiţia în runda de tip pre-serie A de 1,7 milioane dolari a fost condusă de un grup de angel investors membri ai asociatiei TechAngels.ro, cu participarea fondului de investiţii Early Game Ventures si Instore Power Provider (IPP), partener Tokinomo, companie de retail marketing. Investiţia va fi utilizată pentru dezvoltarea produsului, dar şi pentru a face angajări la nivel internaţional.
În 2022, start-up-ul se concentrează pe dezvoltarea de produse noi pentru marketingul din magazine, dar şi pe extinderea eforturilor de vânzări. “Noile produse sunt inspirate din ceea ce am învăţat în ultimii 2 ani, si iau în calcul feedback-ul primit de la clienţi. Principalul obiectiv este să aducem pe piaţă produse care să ofere retailerilor şi brandurilor data esenţiale,” a menţionat Ionuţ Vlad, co-fondatorul şi CEO-ul Tokinomo.