"Economia hipsterilor" - analiza unui fenomen social şi cultural, în Business Magazin

Materialul de copertă pe care noul Business Magazin îl propune cititorilor săptămâna aceasta, începând de luni, 14 ianuarie, cu titlul "Economia hipsterilor" - analiza unui fenomen social şi cultural, este dedicat hipsterilor şi potenţialului lor creativ şi economic.

Urmărește
573 afișări
Imaginea articolului "Economia hipsterilor" - analiza unui fenomen social şi cultural, în Business Magazin

"Economia hipsterilor" - analiza unui fenomen social şi cultural, în Business Magazin

"Sunt tineri, mereu contra curentului, se preocupă de artă, muzică indie, film şi cauze nobile, sunt interesaţi de ecologie, nu-şi fac prea multe planuri şi nu respectă nicio regulă. Se ţin departe de actualitate şi de tiparele impuse de societate, iar lumea îi percepe drept ciudaţi. Nu recunosc despre ei înşişi că sunt hipsteri, dar trăsăturile pe care le au în comun definesc o minoritate tot mai vizibilă pe străzile din oraşele României. Deşi înseamnă mai puţin de jumătate de miliard de euro în economie, cam cât piaţa clinicilor şi spitalelor private, comunitatea hipsterilor merită atenţie, tocmai pentru că nu o caută", scrie Business Magazin.

Materialul este o analiză a acestui fenomen, cu puncte de vedere din partea lui Victor Stroe - Planning Director în cadrul Leo Burnett, Bogdan Ioniţă - Strategic Planner în cadrul agenţiei de publicitate Draftfcb, Radu Florescu - CEO al Saatchi&Saatchi România, Iuliana Stan - Directorul General al Human Synergistics România şi Ştefan Chiriţescu - Head of Strategy în cadrul Graffiti BBDO.

În noul număr al revistei, disponiblă doar în reţelele Inmedio şi Relay, cititorii vor afla şi ce s-a întâmplat cu interesul jucătorilor români pentru pieţele externe şi cum a evoluat rulajul cumulat al SSIF Broker şi BT Securities, singurii brokeri din România care tranzacţionează direct la Bursa din Viena, ce anume a decis Comitetul Basel pentru Supraveghere Bancară să acorde băncilor, ce schimbări au avut loc la conducerea Microsoft România, în ce va investi în acest an compania Orange România peste 100 milioane de euro şi ce se întâmplă cu piaţa de training.

Tot în această ediţie a revistei Business Magazin directorul general AL BAT România, Gemma Web, vorbeşte despre cum are de gând să dezvolte compania pe care o conduce, iar în cadrul secţiunii "Curierat" cititorii pot afla formula secretă a afacerii care transformă timpul în profit, dezvăluită de Octavian Bădescu, fondatorul Sameday Courier, împreună cu Lucian Baltaru, director executiv şi acţionar minoritar al a companiei.

Numărul din 14 ianuarie cuprinde, la secţiunea Antreprenoriat, descrierea traseului profesional al celui care deţine un grup de afaceri anuale cu peste cinci milioane de euro în industria încălţămintei, antreprenorul Petru Chiriac, proprietarul businessului care numară 16 magazine şi trei branduri, Il Passo, Staccato şi Tamaris. Tot din paginile noului număr al revistei, cititorii vor afla care sunt noutăţile pe 2013 în piaţa auto, respectiv cum a evoluat aceasta în comparaţie cu anii trecuţi şi ce maşini vor fi lansate în acest an.

În plus faţă de temele precizate, revista are o serie de subiecte de actualitate, analize şi comentarii, grupate în secţiunile: FINANŢE: Maria Grapini reînvie impozotul forfetar ca pasărea Phoenix; INTERNAŢIONAL: Efectele paşaportului rusesc al lui Depardieu asupra economiei europene; TEHNOLOGIE: CES 2013 - prefaţă la internetul lucrurilor şi tendinţele din IT.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici