Suma urmează unei contribuţii anterioare de 75 de milioane de dolari, pe care Musk a alocat-o grupului între iulie şi septembrie.
America PAC, finanţat de CEO-ul Tesla, are drept scop mobilizarea alegătorilor în statele cheie pentru a influenţa rezultatul alegerilor prezidenţiale din 5 noiembrie, o cursă strânsă între Donald Trump şi actualul vicepreşedinte, Kamala Harris.
Potrivit rapoartelor, America PAC a cheltuit deja mai bine de 47 de milioane de dolari pe campanii publicitare în prima jumătate a lunii octombrie.
În paralel, campania lui Trump a anunţat cheltuieli de peste 88 de milioane de dolari pe reclame, cu 36 de milioane rămase pentru ultima perioadă de campanie, în timp ce Harris a investit mai mult de 130 de milioane de dolari în reclame, dispunând de 119 milioane în fonduri.
În sprijinul mobilizării, America PAC a lansat un concurs prin care oferă 1 milion de dolari zilnic unui alegător din statele decisive care semnează o petiţie online.
Departamentul de Justiţie a emis recent o avertizare, considerând că premiile ar putea încălca legislaţia electorală, dar grupul nu a comentat public acuzaţiile.