eMAG şi-a majorat cifra de afaceri cu 60% anul trecut

Magazinul online de electronice, electrocasnice şi produse IT eMAG a înregistrat anul trecut o creştere a cifrei de afaceri cu 60%, la 102 milioane euro, datorită atragerii de noi clienţi corporate, prin servicii personalizate, introducerii de noi produse şi eficientizării proceselor interne.

Urmărește
851 afișări
Imaginea articolului eMAG şi-a majorat cifra de afaceri cu 60% anul trecut

eMAG şi-a majorat cifra de afaceri cu 60% anul trecut

"Am depăşit obiectivul ambiţios propus la începutul anului şi, în acelaşi timp, am depăşit pragul important al cifrei de 100 de milioane. Performanţa din 2010 se datorează diversificării şi introducerii unor game noi de produse şi servicii, eficientizării şi automatizării proceselor interne care asigură o viteză de reacţie tot mai bună la cererile pieţei, dar şi atragerii unui număr important de clienţi corporate prin servicii personalizate", a declarat, într-un comunicat, directorul general eMAG, Iulian Stanciu.

Pentru 2011, magazinul online vizează o cifră de afaceri de 150 de milioane de euro.

"În 2011 ne vom concentra pe adăugarea unor categorii noi de produse şi pe dezvoltarea organică a tuturor categoriilor din portofoliu. (...) Retailul online va ajunge la 20% din totalul pieţei de profil din România pe segmentele pe care activăm şi vom contribui activ la atingerea acestei cifre", a adăugat Stanciu.

Piaţa de comerţ online electro-IT a înregistrat anul trecut o creştere cu aproximativ 60%, până la de 145 milioane de euro, pe fondul creşterii încrederii consumatorilor în comerţul online. Potrivit datelor companiei, eMAG a avut o cotă de piaţă de 70%.

De asemenea, întreaga piaţă a fost susţinută de schimbarea comportamentului consumatorilor în mediul online dintr-unul de informare într-unul de cumpărare, se mai arată în comunicat.

"Peste 20% din utilizatorii activi de internet din România vizitează lunar site-ul eMAG, în ultimul trimestru din 2010 traficul atingând 1,7 milioane vizitatori unici. Vom continua şi în 2011 campania de educare cu privire la avantajele comerţului online şi vom oferi constant promoţii foarte bune şi servicii premium. În plus, avem în dezvoltare proiecte de amploare care vor adăuga în curând noi servicii dar şi categorii noi de produse, parte dintre ele într-un nou model de business, în premieră în România", a adăugat directorul de marketing al eMAG, Radu Apostolescu.

Potrivit companiei, eMAG a avut în 2010 o cotă de 25% pe segmentul de laptopuri, 20% la echipamente foto-video, 21% pe printing şi 9-10% la smartphone şi televizoare LCD.

Pentru 2011, eMAG estimează că pe piaţa echipamentelor electrocasnice, categorie nou introdusă anul trecut, va depăşi 5% din piaţă.

eMAG face parte, alături de Asesoft Distribution şi Flanco, din grupul de firme controlat de omul de afaceri Iulian Stanciu.

Go4it.ro transmite LIVE de la World Mobile Congress. Zeci de telefoane se lansează acum! Citeşte noutăţile la cald.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici