eMag: Vânzări de 15,4 milioane de euro în Bulgaria şi Ungaria de Black Friday, dublu faţă de 2014

Retailerul online eMag a înregistrat, până la ora 13:00, vânzări de 15,4 milioane de euro în Bulgaria şi Ungaria cu ocazia Black Friday, dublu faţă de aceeaşi perioadă anul trecut, a anunţat, vineri, compania.

Urmărește
1644 afișări
Imaginea articolului  eMag: Vânzări de 15,4 milioane de euro în Bulgaria şi Ungaria de Black Friday, dublu faţă de 2014

eMag: Vânzări de 15,4 milioane de euro în Bulgaria şi Ungaria de Black Friday, dublu faţă de 2014

De asemenea, în doar trei ore de la startul campaniei în Bulgaria, eMag a depăşit volumul de vânzări generat anul trecut pe parcursul întregului eveniment, susţine Radu Ilinof, country manager eMag Bulgaria.

Până la ora 13:00, eMag a înregistrat în site şi în aplicaţia de mobil un vârf de 130.000 clienţi simultan, 40% dintre vizite fiind făcute de pe terminalele mobile.

De la startul Black Friday Bulgaria de la ora 07:28 şi până la ora 13:00 au fost comandate 120.000 produse. Valoarea totală a vânzărilor este de 8,4 milioane de euro, dublu faţă de cele înregistrate în 2014, tot până la ora 13:00.

În primele patru minute, bulgarii au plasat 45 de comenzi pe secundă, cele mai populare produse au fost electrocasnicele (12.000 de produse comercializate), televizoarele (7.200), telefoanele mobile (5.500), produsele de îngrijire personală (6.000).

În premieră pentru piaţa din Bulgaria, eMag a oferit clienţilor autoturisme, fiind confirmate cinci comenzi până la ora 13:00, cel mai scump un Peugeot 2008 de aproximativ 16.500 de euro, redus de la circa 20.100 de euro.

Pe piaţa ungară, eMag a avut ca vârf 150.000 de clienţi simultan, potrivit lui Andrei Şercanean, country manager eMag Ungaria.

De la startul Black Friday Ungaria de la ora 07:52 se comandaseră 111.000 produse, până la ora 13:00.

Valoarea totală a vânzărilor înregistrate este de şapte milioane de euro, dublu faţă de cele înregistrate în 2014, până la aceeaşi oră.

Cele mai populare produse în Ungaria au fost televizoarele (4.000 de bucăţi), telefoanele mobile (5.000), tabletele (4.000), parfumurile (3.000), plăci, perii şi uscătoare de păr (2.500).

Cel mai scump produs cumpărat până la această oră a fost un Citroen C4 Cactus PT 82 Shine (11.800 de euro).

În România, până la aceeaşi oră, eMag comercializase 300.000 de articole, printre produsele cu o valoare totală de 147 de milioane de lei (33,1 milioane euro) numărându-se 22 autoturisme şi un tractor Armatrac 854, la preţul de 99.000 de lei, redus de la 184.800 de lei.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici