Estimare: „În România, estimăm o creştere de 50% a vânzărilor în Black Friday 2021, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut”

Magazinul online Esteto.ro, specializat în comercializarea de produse pentru femei, ce a înregistrat afaceri de 4,6 mil. euro anul trecut, estimează pentru piaţa din România o creştere de 50% a vânzărilor în Black Friday 2021, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, arată un comunicat transmis de reprezentanţii companiei.

Urmărește
471 afișări
Imaginea articolului Estimare: „În România, estimăm o creştere de 50% a vânzărilor în Black Friday 2021, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut”

„Aşteptăm cel mai mare Black Friday de până acum pe Esteto.ro, pe fondul unui interes crescut pentru cumpărături online, ce s-a accentuat în ultimii aproape doi ani şi a determinat o schimbare importantă în comportamentul de consum al clienţilor, care au înţeles că îşi pot face cumpărăturile mult mai simplu şi în siguranţă de la mall-ul online.

Pentru a susţine cererea în luna noiembrie şi a oferi preţuri competitive, ne-am pregătit cu stocuri suficiente pentru toate categoriile şi produsele bestseller, unde avem stocuri şi de 2.000 bucăţi/produs, şi am investit în optimizarea fluxurilor logistice, crescând inclusiv echipa”, a spus Octavian Jomir, CEO al Esteto.ro.

Compania Esteto.ro este prezentă atât pe piaţa din România, cât şi pe cea din Ungaria şi Bulgaria. Astfel, magazinul online pentru femei va derula o campanie similară în Bulgaria şi Ungaria, oferta fiind aceeaşi ca în România.

„Oferim discounturi de până la 50% la aproape 30.000 de produse. La acestea se adaugă alte câteva zeci de mii de produse cosmetice, naturiste, consumabile medicale şi saloane, cărţi, produse pentru copii, Home & Deco şi Fashion, listate pe platforma Esteto Marketplace. Reducerile de Black Friday afişate pe Esteto.ro şi în marketplace-ul magazinului online vor fi calculate în funcţie de cel mai mic preţ din ultimele 30 de zile, platforma validând automat discount-ul”, au mai transmis reprezentanţii companiei.

În ceea ce priveşte preţurile şi ofertele pentru Black Friday 2021, acestea au fost negociate din vara acestui an, au mai spus reprezentanţii Esteto.ro. De asemenea, clienţii care plasează comenzi de minimum 200 de lei în categoriile Îngrijirea părului, Hair styling, Vopsea de păr şi oxidant se înscriu automat într-o campanie specială cu premii de 56.000 de euro şi vor primi cadou un produs extra.

„Pentru comenzile a căror valoare depăşeşte 350 de lei, pe lângă reducerea deja aplicată de Black Friday şi transport gratuit, clienţii primesc un cadou în valoare de 99 de lei. 

Compania fondată în 2013 de Octavian Jomir şi de soţia sa, Elena Jomir, comercializează în prezent peste 520.000 de produse - cosmetice, naturiste, parfumuri, cărţi, jucării, ceasuri, bijuterii, Home & Deco şi Fashion – şi integrează în marketplace-ul propriu - Esteto Marketplace - oferte de la peste 400 de parteneri activi. 

Esteto.ro a încheiat anul 2020 cu afaceri de 4,6 milioane de euro, în creştere cu aproximativ 74% faţă de anul anterior.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici