Etapa a doua de înregistrare pentru comercianţii care se încadrează în SGR este disponibilă, acum, pe https://portal.returosgr.ro/, oferind posibilitatea de actualizare şi adăugare de informaţii noi (P)

Urmărește
523 afișări
Imaginea articolului Etapa a doua de înregistrare pentru comercianţii care se încadrează în SGR este disponibilă, acum, pe https://portal.returosgr.ro/, oferind posibilitatea de actualizare şi adăugare de informaţii noi (P)

Etapa a doua de înregistrare pentru comercianţii care se încadrează în SGR este disponibilă, acum, pe https://portal.returosgr.ro/, oferind posibilitatea de actualizare şi adăugare de informaţii noi (P)

RetuRO, administratorul Sistemului de Garanţie-Returnare (SGR), anunţă demararea etapei a doua în cadrul procesului de înregistrare, prin actualizarea informaţiilor referitoare la punctele de vânzare ale comercianţilor care comercializează băuturi din categoriile bere, mixuri de bere, mixuri de băuturi alcoolice, cidru, alte băuturi fermentate, sucuri, nectaruri, băuturi răcoritoare, ape minerale şi ape de băut de orice fel, vinuri şi spirtoase, care pun pe piaţă ambalaje primare nereutilizabile din plastic, aluminiu sau sticlă, cu dimensiuni între 0,1 litri şi 3 litri şi care au finalizat înregistrarea pe www.returosgr.ro. Comercianţii sunt obligaţi să înregistreze sau să actualizeze toate punctele de vânzare de la care RetuRO va realiza colectarea ambalajelor SGR.

Aceste locuri sunt denumite Puncte de Vânzare şi pot fi: manuale (consumatorii returnează produsele direct la comerciant, în magazin), automate (consumatorii folosesc maşini de colectare automată – RVM) sau exceptate (tipuri de comercianţi care nu sunt obligaţi să opereze un Punct de Vânzare – comercianţii de tip HORECA sau cei care pun în vânzare produse exclusiv online sau exclusiv prin intermediul automatelor).

De asemenea, această etapă se adresează atât comercianţilor care au finalizat procesul de înregistrare, cât şi celor care sunt într-un stadiu intermediar.

Procesul de înregistrare sau de actualizare a informaţiilor

  • 1. Accesarea portalului RetuRO https://portal.returosgr.ro/ şi autentificarea utilizatorului.
     
  • 2. Selectarea secţiunii „Comerciant”: Pentru a adăuga sau a edita punctele de vânzare.
     
  • 3. Înregistrarea individuală sau în bloc: Adăugarea unui singur punct de vânzare sau a mai multora simultan prin încărcarea unui fişier CSV.
     
  • 4. Completarea informaţiilor necesare: Numele punctului de vânzare, tipul de colectare, adresa, şi altele.
     
  • 5. Selectarea locaţiei de ridicare: Introducerea coordonatelor exacte.
     
  • 6. Verificarea şi finalizarea înregistrării: Confirmarea acurateţei informaţiilor.
     
  • 7. Odată ce toate etapele sunt completate, punctul de vânzare este adăugat în sistem cu statusul „Creat”.


Înregistrarea maşinilor RVM: Exclusiv pentru punctele de vânzare al căror tip de colectare selectat este automat.

Finalizarea înregistrării

  • 1. Pentru comercianţii care au ales colectare manuală, după adăugarea punctelor de vânzare, este necesară înregistrarea punctului de colectare, prin editarea acestora şi selectarea „Punct de colectare înregistrat”.
     
  • 2. Pentru comercianţii care au ales colectare automată sunt necesare detalii despre maşinile RVM, inclusiv numărul de serie şi modelul, prin editarea punctelor de vânzare adăugate şi selectarea „Punct de colectare înregistrat”.


RetuRO încurajează toţi retailerii să participe activ în acest proces crucial pentru implementarea eficientă a Sistemului Garanţie-Returnare în România.

Pentru mai multe informaţii şi asistenţă, vă rugăm să accesaţi site-ul RetuRO sau să contactaţi serviciul clienţi RetuRO.
 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici