- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (13.04.2019, 15:59)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Europa poate INTERZICE companiilor alimentare vegetariene să folosească termenii „burger” şi „lapte”
În luna aprilie, comitetul pentru agricultură al Parlamentului european a adoptat o măsură care ar interzice producătorilor de „carne” vegetariană şi alternative vegetale la produsele lactate să folosească termeni precum „burger", „friptură" şi „lapte".
Urmărește
4828 afișări
Europa poate INTERZICE companiilor alimentare vegetariene să folosească termenii „burger” şi „lapte”/ Măsura, o victorie pentru agricultori
Este o măsură care trage o linie de demarcaţie şi defineşte acei termeni care au fost în mod tradiţional afiliaţi cu produsele alimentare de origine animală.
Este o victorie pentru agricultori şi producătorii de carne care au sperat că Parlamentul şi Comisia Europeană vor aproba măsura, după sezonul electoral din luna mai. Este o lovitură pentru companiile care fac burgeri sau fripturi pe bază de plante, care descriu astfel de măsuri ca protecţioniste. De asemenea, prezintă o nouă provocare pentru fanii vegani şi vegetarieni, care, dacă vor să concureze cu piaţa cărnii, vor trebui să fie mai creativi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Iranul se pregătește de atac. Ar putea avea loc chiar în această noapte, înainte de alegerile din SUA: „Nu vom lăsa alegerile americane să ne influențeze”
-
Cum ar fi arătat pacea în termenii Moscovei? Documente scurse dezvăluie cerinţele Proiectului de Pace al Rusiei din 2022
-
Culmea tupeului: Rusia acuză Occidentul de imixtiune în alegerile din Republica Moldova
-
Nelu Tătaru a fost plasat sub control judiciar pentru luare de mită
Disputa privind legalitatea utilizării anumitor termeni de comercializare nu este doar o acţiune europeană, se desfăşoară pe tot globul, iar un rezultat posibil este că acesta va genera dureri de cap pentru noile companii alimentare. În timp ce instanţele din Europa au susţinut, în general, argumentele aduse de agricultura clasică, sistemul judiciar american a decis contrariul.
În Europa, compania germană de alimente TofuTown a pierdut un caz în instanţă în iunie 2017 cu privire la posibilitatea de a comercializa unele dintre produsele sale ca „unt tofu" şi „brânză vegetală". Dar în SUA, cu o lună mai devreme, un judecător federal districtul din California a respins un caz împotriva Blue Diamond Growers, care produce lapte de migdale, spunând că pretenţiile consumatorilor s-au declarat confuzaţi dde termenii de marketing „evident neplauzibile”.
Mai multe state din SUA au adoptat deja legi similare
Şi politicienii americani au ajuns la propriile lor concluzii. În Arkansas, Missouri şi o serie de alte state, au fost deja adoptate legi care împiedică producătorii de orez de conopidă să folosească termenul "orez" iar producătorii de lapte pe bază de plante să folosească cuvântul "lapte".
Aceste constatări pot crea în cele din urmă un mozaic de reglementări în jurul acestor produse alimentare. Dacă noile companii vegane doresc să facă afaceri în întreaga lume, ar putea fi nevoite să elaboreze mai multe modele de comercializare a produselor şi tipuri de ambalaje, pentru a se conforma legilor.
La mijloc sunt consumatorii. Sondajele sugerează că marea majoritate nu este de fapt confuză atunci când companiile de produse vegetale folosesc termeni tradiţionali. În octombrie 2018, un sondaj online a constatat că 75% dintre oameni nu au fost confuzi în legătură cu faptul că laptele de migdale conţine sau nu lapte de vacă.
Întrebarea cu care se confruntă veganii şi vegetarienii este ce termeni ar trebui să folosească dacă în anumite locuri nu pot folosi cuvinte ca "burger", "lapte", "orez" sau "friptura" pentru a descrie produsele lor?
Citește pe alephnews.ro: WSJ: Rusia plănuia să incendieze avioanele cu destinația SUA și Canada, prin dispozitive inflamabile pe bază de magneziu
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Citește pe www.zf.ro: Firma din România care face bani din ce aruncă românii la coş a deschis cea mai modernă fabrică din UE
Citește și: Ce mai vând românii pe cel mai mare site de comerţ electronic din lume. De la sute de hectare de pădure, până la fabrici sau haine uzate
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum e ca socru Ion Țiriac! Sorana Cîrstea, iubita fiului său, a dezvăluit latura mai puțin ştiută a magnatului
PROSPORT.RO
Gigi Becali și-a băgat ginerele în anchetă după dezvăluirile din CANCAN! Milionarul i-a întocmit rechizitoriul monden lui Mincu și…
CANCAN.RO
La ce oră să NU folosești niciodată mașina de spălat. Plătești mai mult pentru curent dacă e utilizată atunci
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe