- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (23.03.2015, 14:48)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Evoluţia comerţului online în România, dezbătută la conferinţa Gândul E-commerce
Gândul.info organizează conferinţa "E-commerce" marţi, începând cu ora 09.30, în Bucureşti, la hotelul J.W. Marriott, salon B, la care vor fi prezenţi ca lectori reprezentanţi ai autorităţilor şi ai mediului de afaceri din comeţul online.
Urmărește
1677 afișări
Evoluţia comerţului online în România, dezbătută la conferinţa Gândul E-commerce
La conferinţă vor fi prezenţi ca lectori Bebe-Viorel IONICĂ – Secretar de Stat, Ministerul pentru Societatea Informaţională; Cosmin COSTEA – E-business consultant, SAP; Violeta LUCA – Director Executiv, eMAG; Marius Alexandru DUNCA – Preşedinte, ANPC; Octavian BADESCU – Founder & Board Chairman, Sameday Courier; Andrei GEORGESCU – Managing Partner, White Image, Raluca GEORGESCU – Online Marketing & e-commerce Sales Director, F64 Studio, Andrei RADU – CEO & Founder, GpeC, Daniel Nicolescu - CEO PayU.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Avem misiunea să apărăm Democrația în România. Pentru că am trăit în Comunism. Dictatură. Ceaușescu!
-
Donald Trump şi Olaf Scholz au vorbit la telefon. Au convenit că războiul din Ucraina durează „de prea mult timp”
-
Oficial american: Pakistanul dezvoltă rachete care ar putea lovi SUA
-
Preşedinţii Rusiei şi Uzbekistanului au vorbit despre asasinarea generalului rus de către un uzbec
În 2014 eforturile jucătorilor care activează în domeniul comerţului online au fost uşor de remarcat, atât datorită diversificării ofertelor şi stabilirii unor preţuri competitive, cât şi graţie băncilor, care au promovat intens plata cu cardul. Piaţa de e-commerce începe să crească vizibil şi este practic imposibil să asistăm la o scădere, având în vedere evoluţiile internaţionale.
Odată cu intrarea hipermarketurilor în zona de livrări online s-a înregistrat o diversificare a gamelor de produse ale unor jucători importanţi, acest fapt fiind un indicator al creşterii concurenţei, tendinţă care se va accentua si mai mult în 2015. Retailerii care nu vor intra, efectiv, în zona livrărilor online, cu siguranţă vor plusa pe perfecţionarea website-urilor proprii, a revistelor online sau a paginilor de social media, prin crearea de oferte speciale.
Actorii reprezentativi din online-ul românesc şi magazinele tradiţionale ar putea lua în calcul achiziţionarea altor jucători de pe piaţă pentru a putea acoperi anumite nişe sau pentru a penetra anumite segmente de piaţă care oferă oportunităţi importante. Mai mult decât atât, există destul de multe zone care încă au nevoie de un jucător dominant. Aşadar, ne putem aştepta la apariţii surprinzătoare în anul curent.
Tema principală a acestei ediţii a conferinţei o reprezintă evoluţia comerţului online în România. Astfel, alături de reprezentanţii autorităţilor competente implicate în acest domeniu, precum şi de reprezentanţii mediului de afaceri, vor fi supuse dezbaterii teme precum: măsurile necesare pentru creşterea infrastructurii şi dezvoltarea comerţului online, dinamica e-commerce-ului în România şi ultimele tendinţe din piaţă, investiţiile realizate de companiile din domeniu, reţeta succesului în comerţul online – crearea campaniilor de impact şi strategii eficiente de business, dar şi provocările pe care le-au întâmpinat companiile care au trecut de la comerţul offline la cel online şi cum au fost acestea rezolvate.
Alte teme de discuţie vizează rolul ANPC şi al Consiliului Concurenţei în comerţul electronic – schimbări legislative şi reguli noi, previzionarea nevoilor, obiceiurilor şi percepţiilor consumatorilor finali, managementul clienţilor, abonaţilor şi vizitatorilor, securitatea în mediul virtual şi metode prin care poate fi câştigată încrederea consumatorilor, importanţa structurii unui site de e-commerce şi usurinţa de utilizare a acestuia, dar şi modalităţi de maximizare a vânzărilor în domeniul comerţului electronic, necesitatea colaborării cu firmele de curierat pentru buna funcţionare a business-ului şi problema drepturilor de autor şi legalitatea activităţilor. În final vor fi expuse exemple de succes de comerţ online concepute şi dezvoltate în România.
Conferinţa va fi moderată de Claudiu PÂNDARU - Director Editorial Mediafax Group.
Conferinţa este organizată de Gandul.info şi are ca parteneri eMAG, Sameday Courier şi SAP.
Mai multe detalii, agenda evenimentului şi înscrierile pentru participare le puteţi găsi pe website-ul: http://conferinte.gandul.info/eveniment-e-commerce-14011246
Citește pe alephnews.ro: Realitatea Virtuală îți permite să vorbești Napoleon Bonaparte. Experiența imersivă e deschisă la Banca Franței din Paris
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
După anularea alegerilor și suspendarea dreptului TĂU la vot, mai crezi în statul român democratic? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
Decizie fără precedent: Săptămâna de lucru scade la numai 4 zile, pentru a da posibilitatea oamenilor să se întâlnească, să fie relaxaţi şi să crească natalitatea
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Andreea Antochi, o tânără de 30 de ani, a murit în Secția de Obstetrică cu fiul pe care îl purta în pântece 😢
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe