Expert: având 50% din populaţie în rural, magazinele tradiţionale nu vor dispărea

Adrian Ariciu, Metro: Cu toată expansiunea comerţului de proximitate modern şi a discountului, având 50% din populaţie în rural, magazinele tradiţionale nu vor dispărea

Urmărește
278 afișări
Imaginea articolului Expert: având 50% din populaţie în rural, magazinele tradiţionale nu vor dispărea

Expert: având 50% din populaţie în rural, magazinele tradiţionale nu vor dispărea

Metro e activ pe segmentul cash & carry, unde deţine o reţea de 30 de magazine proprii. Astfel, spre deosebire de retailerii care au hipermarketuri, supermarketuri, magazine de discount sau proximitate modernă, comerciantul nu se adresează consumatorului final, ci companiilor, fie ele mici magazine revânzătoare, fie operatori HoReCa, anunţă Ziarul Financiar.

Comerţul tradiţional din România, care astăzi mai numără 55.000-60.000 de magazine, nu va dispărea în pofida expansiunii rapide a jucătorilor internaţionali, iar asta pentru că circa jumătate din popu­laţia ţării trăieşte în rural, acolo unde marile reţele străine nu au pătruns aproape deloc, crede Adrian Ariciu, numit recent vicepreşedinte executiv pentru Europa de Est la Metro. An­terior, timp de patru ani, el a condus din funcţia de CEO operaţiunile locale ale Metro.

„În primele luni din an vedem o dinamică foarte bună a comerţului tradiţional. Poate e chiar prima dată în istoria comerţului din România când acest segment creşte mai repe­de decât cel modern. Vorbim despre evoluţia în valoare.“

În valoare, evoluţia poate fi influenţată şi de scumpirile aplicate de fiecare comerciant în parte. To­tuşi, o evoluţie mai bună a vânzărilor micilor comercianţi faţă de cea a marilor reţele e un fenomen rar.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici