- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Facebook analizează posibilitatea intrării pe piaţa chineză
Compania Facebook, proprietarul celei mai populare reţele de socializare pe Internet din lume, discută cu mai mulţi potenţiali parteneri despre posibilitatea intrării pe piaţa chineză, potrivit unor surse apropiate situaţiei, citate de Bloomberg.
Facebook analizează posibilitatea intrării pe piaţa chineză
Prin intrarea în China, Facebook va avea acces la cea mai mare piaţă de Internet din lume, cu peste 457 de milioane de utilizatori. În prezent, în China, cei care vor să utilizeze reţeaua de socializare se bazează pe reţele de private de Internet pentru a ocoli firewall-urile care blochează accesul la informaţiile cenzurate de guvern.
Directorul general al Facebook, Mark Zuckerberg, a vizitat China la sfârşitul anului trecut şi a discutat cu reprezentaţi ai furnizorilor locali de servicii de Internet, printre care Baidu şi Sina. El s-a întâlnit, de asemenea, cu preşedintele China Mobile, Wang Jianzhou. Acesta din urmă a declarat că au analizat, printre altele, posibilitatea unei cooperări în China.
ULTIMELE ȘTIRI
-
FastGlioma ajută neurochirurgii în detectarea tumorilor reziduale. Cum funcționează sistemul cu Inteligență Artificială
-
Guvernul PSD – PNL a distribuit presei scrisoarea Guvernului ucrainean trimisă acum 9 luni care explică de ce George Simion are interdicţie în Ucraina
-
Rareş Bogdan, despre scrisoarea Kievului: Ciolacu minte, şi-l doreşte cu disperare pe Simion în turul 2
-
Iohannis s-a văzut cu Scholz la Berlin: discuţii despre stimularea investiţiilor
În februarie, Facebook a anunţat că deschide un birou în Hong Kong.
Piaţa chineză a publicităţii on-line s-ar putea tripla la 13 miliarde de dolari până în 2014, potrivit unor analişti.
Guvernul chinez blochează unele site-uri de Internet considerate nepotrivite, precum Facebook, Twitter şi YouTube, care nu respectă regulile privind cenzura.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO