Ai tot auzit de schimbări în felul în care aplicaţile colectează date despre tine pentru a-ţi trimite reclame care te interesează. Dacă nu erai conştient de asta, aplicaţia de mesagerie SIGNAL a vrut să-ţi arate exact ce consecinţă au aceste date colectate.
Intenţia lor l-a supărat pe Mark Zuckeberg care le-a şi interzis.
Dorinţa celor de la Signal era de a face o campanie agresivă de conştientizare a colectărilor de date prin reclame cu destinaţie specifică, iar ele erau personalizate în funcţie de utilizatorul care le citea. Tot ce făcea reclama era să-ţi explice de ce îţi apare ţie.
Signal nu colectează date de la utilizatorii săi, dar le folosea pe cele colectate de Facebook pentru a personaliza reclama. Supăraţi ca şi cum le-a fost dezvăluit ingredientul secret, Facebook a interzis aceste reclame pe platformele lor.
Signal îi acuză de ipocrizie într-o postare oficială pe site-ul lor şi spune că „Facebook este mai mult decât dispus să vândă vizibilitate în viaţa oamenilor, cu excepţia cazului în care este vorba de a le spune oamenilor despre modul în care sunt utilizate datele lor.”