- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (11.10.2016, 17:16)
-
Cătălin Niţu
Redactor
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Facebook lansează Workplace, reţeaua de socializare şi organizare pentru companii
Facebook for Work începe lansarea oficială după 20 de luni de testare sub numele Workplace, încercând să aducă experienţa reţelei de socializare la locul de muncă.
Urmărește
2338 afișări
Facebook lansează Workplace, reţeaua de socializare şi organizare pentru companii
Compania oferă companiilor posibilitatea de a pune bazele unei reţele de socializare doar între angajaţi. În perioada de testare, peste 1.000 de companii au beneficiat de funcţiile Facebook pentru locul de muncă, ajutând astfel la îmbunătăţirea produsului finit. Workplace devine astfel un concurent pentru Slack, Yammer, Chatter, Hipchat şi multe altele, scrie Go4it.
Avantajul Workplace faţă de alternative este familiaritatea. Fiecare companie îşi poate crea propriul mini-Facebook, care vine cu un flux de ştiri, acces la grupuri, posibilitatea de a ataşa clipuri video, fotografii şi pictograme emoji în mesaje, acces la funcţia Livestream, butoane de reacţii, comentarii, traduceri automate şi posibilitatea de a comunica live prin intermediul apelurilor audio sau video.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Acestea din urmă sunt realizate folosind aplicaţia secundară Chat, care este practic alternativa pentru corporaţii la Facebook Messenger. Spre diferenţă de serviciile alternative pentru interacţiune la locul de muncă, Workplace doreşte să aducă în sistem toţi angajaţii, nu doar pe cei din funcţii de birou. Astfel, angajaţii care lucrează mai mult pe teren vor putea fi în contact strâns cu cei de la sediu şi nu vor trebui să înveţe să folosească aplicaţii noi.
Fiecare companie îşi poate personaliza propriul Workplace cu un logo şi o schemă de culori care să reprezinte compania. Desigur, implementarea acestui sistem nu va fi gratuită. Facebook merge pe modelul Software as a Service „freemium”. Astfel, fiecare companie poate să testeze gratuit Workplace, însă cei care se hotărăsc să rămână clienţi Facebook vor trebui să plătească în funcţie de numărul de utilizatori/angajaţi înscrişi în program.
Pentru primii 1.000 de utilizatori, Facebook va cere 3 dolari pe lună pentru fiecare utilizator activ în parte. Pentru companiile care înregistrează între 1.001 şi 10.000 utilizatori, taxa este de 2 dolari pentru fiecare utilizator în parte, în timp ce companiile care depăşesc acest prag vor plăti câte un dolar pentru fiecare utilizator activ. Comparat cu preţurile Slack, care cere între 8 şi 15 dolari lunar pentru fiecare utilizator în parte, Workplace ar putea fi o soluţie mai economică pentru multe companii.
Printre primii clienţi importanţi ai Facebook Workplace se numără Booking.com, cu 13.000 de angajaţi, operatorul telecom Telenor cu 36.000 de angajaţi, Royal Bank of Scotland şi Danone cu 100.000 de angajaţi fiecare şi Starbucks cu 238.000 de angajaţi.
Sursa: http://bit.ly/2dYvDX2
Citește pe alephnews.ro: Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Adriana Bahmuțeanu, atac la adresa Mihaelei Botezatu și a lui Honorius: „Am fost sunată de Maximus, care în cele 3 zile nu…”
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 10:58
Banca Naţională a României lansează monede comemorative dedicate Bisericii Stavropoleos
-
astăzi, 10:47
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului