Facebook schimbă strategia. Mark Zuckerberg pariază totul pe realitatea virtuală

Publicat: 12 03. 2021, 22:44
Actualizat: 12 03. 2021, 22:49

Dacă ar fi la un meci de poker, s-ar putea spune că Mark Zuckerberg intră all-in. Pariază totul pe realitatea virtuală.

Facebook a ajuns la 10 mii de angajaţi care se ocupă cu realitatea virtuală şi augmentată. Divizia Reality Labs are de 10 ori mai mulţi oameni decât în urmă cu doar 4 ani.
 
Primul succes major a venit în 2020: Oculus Quest 2, casca de realitate virtuală care nu necesită un computer. A ajuns în doar câteva luni cea mai vândută, depăşind rivalele HTC Vive sau Playstation VR.
 
Însă Zuckerberg nu se opreşte aici. A explicat într-un interviu pentru The Information: „Are sens să investim totul să ajutăm să modelăm ceea ce cred că va fi următoarea platformă majoră” spunea CEO-ul Facebook.
 
Zuckerberg vrea să evite situaţia din momentul în care au apărut smartphone-urile. Facebook nu a avut vreun device şi a depins mereu de Google şi Apple. Aşa că acum fac propriile device-uri.