FAN Courier a investit 18 milioane euro într-un centru de logistică în Bucureşti

Compania de curierat FAN Courier a inaugurat un centru de logistică pe şoseaua de centură a Bucureştiului, care cuprinde o hală, o clădire de birouri şi parcare, în urma unei investiţii de 18 milioane de euro.

Urmărește
120 afișări

Hala are 6.000 de metri pătraţi, cu 80 de porţi de descărcare, clădirea de birouri are o suprafaţă de 4.000 de metri pătraţi, structuraţi pe patru nivele plus parter, iar parcarea are o suprafaţă de 10.000 de metri pătraţi.

Centrul are şi o bandă automată de sortare a coletelor, care a presupus o investiţie de patru milioane de euro. Banda are o lungime de 324 de metri şi permite sortarea a 9.000 de colete pe oră.

"Ne vom amortiza investiţia în banda de sortare în şase ani, dacă vom avea o creştere de 10% an de an şi fără să mai angajăm oameni noi", a declarat miercuri, într-o conferinţă de presă, directorul de dezvoltare şi unul dintre acţionarii FAN Courier, Adrian Mihai.

Mihai a estimat că în 2011 cifra de afaceri a companiei va creşte cu 10% faţă de anul trecut, de la 190 milioane de lei la aproximativ 209 milioane de lei.

"Şi în 2010 am avut o creştere de 13%, care a venit în principal de la clienţii noi", a spus Mihai.

El a adăugat că în 2010 profitul a scăzut cu "câteva puncte procentuale" faţă de anul precedent, din cauza creşterii preţului la combustibil şi a cursului euro-leu.

FAN Courier intenţionează ca în perioada următoare să-şi înnoiească parcul auto şi să investească în calificarea personalului şi în IT.

"Pentru firmele de curierat maşinile reprezintă consumabile şi trebuie schimbate. Noi schimbăm pe an câteva sute de maşini, iar dacă piaţa se va dezvolta vom avea şi camioane cumpărate în plus", a afirmat reprezentantul companiei.

Totodată, în acest an compania va achiziţiona o bandă de sortare a plicurilor cu aproximativ un milion de euro.

Prezent la eveniment, directorul general al companiei, Neculai Mihai, a spus că FAN Courier nu a crescut tarifele în ultimii ani, însă din cauza creşterii preţului la combustibil este posibil ca în perioada următoare să opereze modificări de preţ.

Potrivit propriilor estimări, FAN Courier este lider pe piaţa de curierat, cu o cotă de piaţă de 20%, şi estimează că în 2010 piaţa de profil a însumat 200 de milioane euro.

FAN Courier are un portofoliu de peste 14.000 de clienţi, din care aproximativ 90% sunt persoane juridice (din domeniul imobiliar, telecomunicaţii şi IT, industria auto, cosmetică, leasing) şi un parc auto de 1.500 de maşini.

FAN Courier, înfiinţată în 1998, este deţinută de trei persoane fizice, respectiv Felix Patrăşcanu şi fraţii Adrian şi Neculai Mihai.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici