Fashion Days: Peste 50% din comenzile din 2016 au fost plasate de pe dispozitive mobile

Retailerul online de haine şi accesorii Fashion Days estimează în următorii ani o creştere a pieţei de retail online pe fondul migrării tot mai accentuate a consumatorului din zona de offline în zona online.

Urmărește
1180 afișări
Imaginea articolului Fashion Days: Peste 50% din comenzile din 2016 au fost plasate de pe dispozitive mobile

Fashion Days: Peste 50% din comenzile din 2016 au fost plasate de pe dispozitive mobile (Imagine:Shutterstock/ Mediafax Foto)

"Piaţa de online va creşte nu atât datorită creşterii puterii de cumpărare, cât datorită orientării cumpărătorilor din offline către online. În acest moment există deja un puternic trend al cumpărătorului de a nu mai cheltui în offline, ci de a se orienta către online. Avantajele sunt că acesta poate să compare mai uşor produsele, nu mai este condiţionat de un orar al magazinului, iar produsele sunt livrate direct la uşă. Românii încep uşor. uşor să vadă toate avantajele pe care ţi le oferă cumpărăturile online", a spus Cristina Popa, deputy CEO Fashion Days.

În 2013, imediat după lansarea aplicaţiei de mobil, aproximativ 28% dintre comenzile primite de Fashion Days au fost plasate de pe dispozitive mobile. Anul aceasta, procentul a crescut la peste 50%, aproximativ 20% din plăţi fiind efectuate cu cardul.

Fashion Days a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 221,3 milioane de lei (49,8 milioane de euro), în creştere cu 6% faţă de anul precedent, conform datelor raportate la Ministerul Finanţelor Publice de companie.

Pierderile nete ale companiei au crescut la 7,6 milioane de lei, în timp ce numărul mediu de angajaţi a fost de 379, conform datelor de la Finanţe.

Valoarea achiziţiilor de articole de îmbrăcăminte, încălţăminte şi alte accesorii de modă realizate de români pe internet a ajuns anul trecut la peste 170 de milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de 2014, potrivit estimărilor Fashion Days.
 

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici