- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ferarri devine ecologic
Producătorul italian de maşini sport de lux Ferrari va începe producţia şi comercializarea de automobile hibride şi va utiliza motoare turbo, în jurul anului 2015, ca urmare a restricţiilor în ceea ce priveşte emisiile de dioxid de carbon ale vehiculelor.
Ferarri devine ecologic (Imagine: Mediafax/AFP)
Până în 2012, emisiile de dioxid de carbon ale automobilelor Ferrari vor scădea cu 40% faţă de nivelul actual, pentru atingerea acestui obiectiv fiind utilizate materiale mai uşoare la construcţia maşinilor, ceea ce ar conduce în mod direct la un consum mai redus de carburant şi la emisii mai scăzute, potrivit şefului Ferrari, Luca di Montezemolo, citat de publicaţia germana Welt am Sonntag, scrie motorautorithy.com.
ULTIMELE ȘTIRI
-
După anularea alegerilor și suspendarea dreptului TĂU la vot, mai crezi în statul român democratic? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Ciolacu: Luni e o zi bună să votăm guvernul format din PNL, USR, UDMR
-
„Va pierde o treime din teritoriul său”. Premierul slovac Fico afirmă că Ucraina nu va fi invitată să adere la NATO
-
Răsturnare de situaţie! PSD se retrage din negocierile de coaliţie. Ciolacu: Vom vota un guvern minoritar de dreapta
"Lucrăm la un Ferrari care sa utilizeze surse alternative de energie, bazat pe ceea ce facem în prezent în Formula 1", a spus di Montezemolo.
El s-a referit la sistemul KERS (Kinetic Energy Recycling System), care va fi folosit în Formula 1 începând de anul viitor, şi care permite reducerea emisiilor poluante, datorită recuperării energiei degajate la frânare.
Această energie este utilizată apoi pentru îmbunătăţirea acceleraţiei.
Montezemolo a precizat însă că Ferrari hibrid nu va pierde nimic din caracterul sportiv specific mărcii şi că primele astfel de maşini nu vor apărea înainte de 2015.
Pentru a reduce emisiile, producătorul italian ar putea alege să treacă la motoare mai mici şi mai eficiente, iar motoarele V12 şi V8 din prezent ar putea fi înlocuite, măcar parţial, de motoare V6 supraalimentate prin montarea unei turbine. Prin aceasta, Ferrari ar rupe tradiţia pe care o are în construirea de maşini cu motoare convenţionale, fără turbine sau compresoare mecanice utilizate pentru a scoate mai multă putere dintr-un motor mai mic.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO