- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (15.10.2023, 05:22)
-
Laura Buciu
Laura Buciu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ferrari va accepta criptomonedele ca modalitate de plată pentru maşinile din SUA
Ferrari a început să accepte plata în criptomonede pentru maşinile sport de lux în SUA şi va extinde acest sistem în Europa, în urma cererilor venite din partea clienţilor bogaţi, a declarat pentru Reuters şeful de marketing şi comercial.
Urmărește
102 afișări
Ferrari va accepta criptomonedele ca modalitate de plată pentru maşinile din SUA
Marea majoritate a companiilor de top s-au ferit de criptomonede, deoarece volatilitatea bitcoin şi a altor tokenuri le face nepractice pentru comerţ. Reglementările disparate şi consumul ridicat de energie au împiedicat, de asemenea, răspândirea cripto ca mijloc de plată.
Printre acestea se numără producătorul de automobile electrice Tesla, care în 2021 a început să accepte plata în bitcoin, cea mai mare criptomonedă, înainte ca directorul general Elon Musk să oprească acest lucru din cauza preocupărilor legate de mediu.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Directorul de marketing şi comercial al Ferrari, Enrico Galliera, a declarat pentru Reuters că criptomonedele au făcut eforturi pentru a-şi reduce amprenta de carbon prin introducerea de noi software şi o utilizare mai mare a surselor regenerabile.
„Obiectivul nostru de a atinge neutralitatea în materie de carbon până în 2030 de-a lungul întregului nostru lanţ valoric este absolut confirmat”, a declarat acesta într-un interviu.
Ferrari a spus că decizia a venit ca răspuns la solicitările pieţei şi ale dealerilor, deoarece mulţi dintre clienţii săi au investit în cripto.
„Unii sunt investitori tineri care şi-au construit averile în jurul criptomonedelor”, a spus el. „Alţii sunt investitori mai tradiţionali, care vor să-şi diversifice portofoliile”.
În timp ce unele criptomonede, cum ar fi ether, cea de-a doua ca mărime, şi-au îmbunătăţit eficienţa energetică, bitcoin continuă să fie criticat pentru mineritul său energointensiv.
Ferrari a livrat peste 1.800 de maşini în regiunea sa din America, care include SUA, în prima jumătate a acestui an.
Galliera nu a precizat câte maşini se aştepta Ferrari să vândă prin intermediul cripto. El a spus că portofoliul de comenzi al companiei era puternic şi complet rezervat până în 2025, dar compania a vrut să testeze acest univers în expansiune.
„Acest lucru ne va ajuta să ne conectăm cu oameni care nu sunt neapărat clienţii noştri, dar care şi-ar putea permite un Ferrari”, a spus el.
Compania italiană, care a vândut 13.200 de maşini în 2022, cu preţuri începând de la peste 200.000 de euro şi ajungând până la 2 milioane de euro, intenţionează să extindă sistemul de criptomonede în Europa până în primul trimestru al anului viitor şi apoi în alte regiuni în care criptomonedele sunt acceptate legal.
Europa, Orientul Mijlociu şi Africa este cea mai mare regiune a Ferrari, reprezentând 46% din totalul livrărilor de maşini în prima jumătate a acestui an.
„Interesul este acelaşi în SUA şi în Europa, nu vedem diferenţe uriaşe”, a declarat Galliera.
Printre ţările în care criptomonedele sunt restricţionate se numără China.
Ferrari a apelat la unul dintre cei mai mari procesatori de plăţi în criptomonede, BitPay, pentru faza iniţială din SUA, şi va permite tranzacţii în bitcoin, ether şi USDC, una dintre cele mai mari aşa-numite stablecoins. Ferrari ar putea folosi alţi procesatori de plăţi în diferite regiuni.
„Preţurile nu se vor schimba, nu vor exista taxe, nici suprataxe dacă plătiţi prin criptomonede”, a spus Galliera.
Bitpay va transforma imediat plăţile în criptomonede în monedă tradiţională în numele dealerilor Ferrari, astfel încât aceştia să fie protejaţi de fluctuaţiile de preţ.
„Acesta a fost unul dintre obiectivele noastre principale: evitarea, atât a dealerilor noştri, cât şi a noastră, de a gestiona direct criptomonedele şi de a fi protejaţi de fluctuaţiile mari ale acestora”, a spus Galliera.
În calitate de procesator de plăţi, BitPay se va asigura că monedele virtuale provin din surse legitime şi că nu provin din activităţi infracţionale sau că sunt folosite pentru spălarea veniturilor provenite din infracţiuni sau pentru a se sustrage de la plata taxelor.
Şeful de marketing şi comercial al Ferrari a declarat că majoritatea dealerilor săi din SUA au semnat deja sau sunt pe cale să accepte acest sistem
„Sunt convins că şi alţii se vor alătura în curând”, a declarat Galliera.
Citește pe alephnews.ro: Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Adriana Bahmuțeanu, atac la adresa Mihaelei Botezatu și a lui Honorius: „Am fost sunată de Maximus, care în cele 3 zile nu…”
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe