- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ferrari vrea să vândă circa 50 maşini anual în România, peste trei-patru ani
Ferrari vrea să ajungă la vânzări anuale de circa 50 de maşini în România, peste trei-patru ani, creşterea numărului de automobile Ferrari livrate la nivel mondial datorându-se evoluţiei din statele emergente, a declarat, marţi, într-o conferinţă de presă, preşedintele Ferrari, Luca di Montezemolo.
Ferrari vrea să vândă circa 50 maşini anual în România, peste trei-patru ani (Imagine: www.carforums.net)
"În ultimii doi ani, vânzările Ferrari în Europa de Est au crescut cu peste 100%, cea mai importantă prezenţă a mărcii în rândul acestor state fiind în Turcia. În România, vrem ca peste trei-patru ani să vindem 40-50 de maşini şi vom limita numărul livrărilor, pentru că strategia Ferrari presupune ca dorinţa şi cererea pentru un autoturism să fie mai mare decât numărul de livrări", a spus di Montezemolo, la inaugurarea primei reprezentanţe Ferrari din România, prin partenerul oficial Forza Rossa.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
-
Sorin Grindeanu anunţă că se va circula de săptămâna viitoare pe încă 32 de kilometri din Autostrada Moldovei
-
Armata israeliană susţine că a ucis un comandant al organizaţiei Jihadul Islamic Palestinian
-
Viktor Orban afirmă că UE trebuie să regândească sancţiunile aplicate Rusiei. Care este explicaţia lui
Primul showroom cu facilităţi de service din România al producătorului de maşini sport de lux a fost deschis în urma unei investiţii iniţiale de cinci milioane de euro. Sediul Forza Rossa, amplasat în zona DN 1, în Otopeni, lângă aeroportul internaţional Henri Coandă, va găzdui de asemenea un magazin Ferrari, birouri şi sediul clubului posesorilor de automobile Ferrari.
Di Montezemolo a adăugat că vânzările din SUA, Marea Britanie, Germania şi Italia, ţări în care Ferrari este prezentă de mult timp, s-au menţinut la un nivel aproximativ constant, creşterea la nivel de grup fiind dată de livrările din statele emergente.
Preşedintele companiei a declarat că a ales România şi nu un alt stat din regiune din trei motive. Primul este că pe site-ul Ferrari s-au înscris foarte mulţi fani din România. Al doilea motiv este acela că România este un partener de tradiţie pentru Italia, iar în al treilea rând România prezintă potenţial de creştere economică şi ca piaţă pentru automobile sport de lux.
În 2007, Ferrari a vândut 6.400 de unităţi pe plan mondial, dintre care 1.600 în Statele Unite, cea mai mare piaţă pentru producător.
În România au fost înmatriculate anul trecut zece Ferrari noi şi 15 second-hand, în creştere faţă de un automobil nou şi alte şase second-hand în 2006. Pe plan local sunt înregistrate 60 de automobile ale acestei mărci.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 12:27
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
astăzi, 12:15
Două sate din România au fost selectate în Programul Upgrade al Best Tourism Villages 2024