Fiat ar putea renunţa la alianţa cu Chrysler

Preşedintele executiv al Fiat, Sergio Marchionne, a declarat că grupul italian este pregătit să renunţe la planurile de parteneriat cu Chrysler dacă sindicatele de la producătorul auto american nu vor accepta reduceri de cheltuieli substanţiale, transmite Reuters.

Urmărește
28 afișări
Imaginea articolului Fiat ar putea renunţa la alianţa cu Chrysler

Fiat ar putea renunţa la alianţa cu Chrysler

"Suntem cu totul pregătiţi să plecăm. Nu ne putem angaja într-un parteneriat cu această companie dacă nu vedem o lumină la capătul tunelului", a afirmat Marchionne, într-un interviu postat pe pagina de Internet a publicaţiei canadiene Globe and Mail.

Oficialul a precizat că formarea parteneriatului are doar 50% şanse de reuşită ca urmare a lipsei de progres în negocierile cu sindicatele, în special în cazul diviziei canadiene a Chrysler.

Fiat a confirmat afirmaţiile lui Marchionne.

Producătorul american de automobile Chrysler, grav afectat de scăderea pieţei auto din SUA, a obţinut împrumuturi de urgenţă în valoare de patru miliarde de dolari din partea guvernului american şi a solicitat fonduri suplimentare.

Autorităţile americane au anunţat că ar putea aloca Chrysler până la şase miliarde de euro, dacă producătorul auto va finaliza alianţa cu Fiat, dar au avertizat că şi falimentul reprezintă o opţiune.

Guvernul a dat termen companiei până la sfârşitul lunii aprilie pentru încheierea alianţei cu grupul italian. Parteneriatul va oferi Chrysler acces la tehnologia de producţie a unor automobile mici.

 

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici