Fiecare magazin H&M din România a vândut în medie de aproape 1 milion de euro în primul trimestru

Vânzările retailerului suedez de îmbrăcăminte Hennes & Mauritz (H&M) în România au crescut în primul trimestru al anului fiscal 2014, perioada decembrie 2013 - februarie 2014, cu 32%, până la 248 milioane de coroane suedeze (27,84 milioane de euro).

Urmărește
122 afișări
Imaginea articolului Fiecare magazin H&M din România a vândut în medie de aproape 1 milion de euro în primul trimestru

Fiecare magazin H&M din România a vândut în medie de aproape 1 milion de euro în primul trimestru

În acest interval, H&M a deschis în România două magazine şi a ajuns la o reţea de 30 de unităţi pe piaţa locală, se arată într-un comunicat al companiei.

În primele trei luni ale anului fiscal anterior, H&M a înregistrat în România vânzări de 188 milioane de coroane suedeze. Vânzările includ TVA.

Creşterea vânzărilor calculată în lei s-a situat la 29%.

În anul fiscal 2013, încheiat în noiembrie, vânzările din România ale H&M au avansat cu 41%, la 893 milioane coroane suedeze (101 milioane euro), după ce a deschis 9 magazine în perioada respectivă, ajungând la o reţea de 28 de unităţi.

La nivel de companie, vânzările au crescut cu 13%, la 37,52 miliarde de coroane suedeze (4,21 miliarde de euro), în timp ce reţeaua de magazine a ajuns la aproape 3.200 de unităţi, din care peste 100 în regim de franciză.

Profitul companiei suedeze a crescut în intervalul analizat cu 8%, de la 2,46 miliarde de coroane la 2,65 milioane de coroane (300 de milioane de euro).

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici