Fiecare magazin H&M din România a vândut în medie de aproape 1 milion de euro în primul trimestru

Publicat: 27 03. 2014, 10:45
Actualizat: 09 02. 2016, 23:36

În acest interval, H&M a deschis în România două magazine şi a ajuns la o reţea de 30 de unităţi pe piaţa locală, se arată într-un comunicat al companiei.

În primele trei luni ale anului fiscal anterior, H&M a înregistrat în România vânzări de 188 milioane de coroane suedeze. Vânzările includ TVA.

Creşterea vânzărilor calculată în lei s-a situat la 29%.

În anul fiscal 2013, încheiat în noiembrie, vânzările din România ale H&M au avansat cu 41%, la 893 milioane coroane suedeze (101 milioane euro), după ce a deschis 9 magazine în perioada respectivă, ajungând la o reţea de 28 de unităţi.

La nivel de companie, vânzările au crescut cu 13%, la 37,52 miliarde de coroane suedeze (4,21 miliarde de euro), în timp ce reţeaua de magazine a ajuns la aproape 3.200 de unităţi, din care peste 100 în regim de franciză.

Profitul companiei suedeze a crescut în intervalul analizat cu 8%, de la 2,46 miliarde de coroane la 2,65 milioane de coroane (300 de milioane de euro).