Dacia vinde şi în pandemie, dar cu un volum cu 30% mai mic. Ungaria intră, în premieră, în top 10 cele mai mari pieţe ale companiei
Mai mult, la nivel european scăderea mărcii este de 32% la circa 385.000 de unităţi. La nivel de grup, Dacia a înregistrat cel mai mare declin, cu excepţia mărcii Alpine. Declinul vine în contextul în care motorizarea pe GPL a întârziat la început de an, iar vânzările înregistrau o scădere încă din primele două luni.
La nivel mondial Franţa rămâne cea mai mare piaţă pentru Dacia, cu aproape 100.000 de unităţi, dar în scădere cu 30%, urmată de Italia cu 57.000, în scădere cu 36%, urmată de Germania cu 52.300 de unităţi, în scădere tot cu 37%. România rămâne pe locul cinci în clasamentul celor mai mari pieţe pentru Dacia, iar în top zece a intrat în premieră Ungaria, cu peste 11.000 de unităţi.
CITEŞTE AICI: Dacia rămâne în top: Logan, Duster şi Sandero, cele mai vândute maşini în România