- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (06.04.2017, 06:30)
- Anca Olteanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Flota globală de nave comerciale este nevoită să reducă emisiile. Costul operaţiunii: 60 de miliarde dolari
Flota globală de nave destinate comerţului va fi nevoită să reducă emisiile de sulf din atmosferă, iniţiativă care urmează să coste 60 de miliarde de dolari şi să fie pusă în aplicare în doi ani şi jumătate, potrivit Bloomberg.
Urmărește
244 afișări
Flota globală de nave comerciale este nevoită să reducă emisiile. Costul operaţiunii: 60 de miliarde dolari (Imagine: Shutterstock)
Companiile care deţin nave comerciale vor fi nevoite să cheltuiască anual 60 de miliarde de dolari pentru combustibil de calitate superioară, pentru a se supune noilor reguli de emisie care vor intra în vigoare din 2020, stabilite de Organizaţia Maritimă Internaţională, potrivit estimărilor firmei de consultanţă Wood Mackenzie.
Pentru o industrie în care se transportă diverse materii, printre care petrol, cărbune şi oţel, costuri mai mari de operare vor reprezenta o problemă financiară pentru proprietarii de nave, ale căror ambarcaţiuni câştigă, în medie, cu 70% mai puţin decât câştigau înainte de recesiunea din perioada 2008-2009.
ULTIMELE ȘTIRI
-
După anularea alegerilor și suspendarea dreptului TĂU la vot, mai crezi în statul român democratic? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Guvern fără USR. Lasconi: Am vrut să fim la guvernare, dar ei nu nu ne vor
-
Predoiu, despre momentul în care vor fi ridicate barierele pentru intrarea în Schengen terestru
-
Expertiza medicală a capacităţii muncii va fi coordonată unitar la nivel naţional
Iniţiativa ar putea afecta peste 90.000 de nave comerciale, care transportă aproape 90% din mărfurile distribuite pe plan global.
Navele comerciale câştigau, în medie, anul acesta, 9.800 de dolari pe zi, potrivit datelor transmise de Clarkson Research Services. În urmă cu zece ani, câştigul ajungea la 34.000 de dolari.
Companiile se pot supune reglementărilor prin dotarea motoarelor navelor cu aparate de epurare care ar elimina poluantul sau cu rafinării de petrol care ar genera combustibil cu emisii reduse. Limita conţinutul de sulf va scădea la 0,5% de la 3,5%.
Doar 2,2% din flotă va avea, până în 2020, filtre instalate care să permită în continuare folosirea combustibilului din prezent, estimează Agenţia Internaţională din Paris.
La nivel mondial, navele comerciale trebuie să reducă cantitatea de sulf emisă, conform reglementărilor aprobate în octombrie de Organizaţia Maritimă Internaţională, o agenţie a Organizaţiei Naţiunilor Unite (ONU) care stabileşte standardele industriale pentru siguranţă, securitate şi mediu.
Diminuarea emisiei de sulf ar reduce ploaia acidă, iar combinaţia de sulf şi oxigen inhalată de oameni poate duce la astm şi bronşită, avertizează Agenţia de Protecţie a Mediului din Statele Unite.
Citeşte şi: George Grigorescu este noul preşedinte al Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile
Citește pe alephnews.ro: Liderul de facto din Siria a afirmat că țara este epuizată și nu reprezintă o amenințare pentru vecini sau pentru Occident. Ahmed al-Sharaa vrea ridicarea sancțiunilor internaționale
Citește pe www.zf.ro: Fabrica de milionari: Revolut a creat averi pe bandă după ce angajaţii şi primii investitori ai fintech-ului au vândut acţiuni în valoare de aproape 1 miliard de dolari de la începutul lunii august
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Klaus Iohannis spune că „nimeni nu este de vină pentru anularea alegerilor”. Declarațiile Președintelui
Decizie fără precedent: Săptămâna de lucru scade la numai 4 zile, pentru a da posibilitatea oamenilor să se întâlnească, să fie relaxaţi şi să crească natalitatea
Cel mai mare oraş din România are mai puţin de 5.500 de locuitori, dar o suprafaţă mai mare decât Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara la un loc
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
„Nu mă aşteptam să fie vândute atât de multe”. Revista în care campioana mondială a apărut doar cu o pereche de mănuşi pe ea a scris istorie
PROSPORT.RO
Mădălin Ionescu este bolnav! Vedeta s-a internat de luni, în mare secret. Ce diagnostic a primit
CANCAN.RO
Ninge de Sărbători în București. Meteorologii Accuweather au modificat prognoza în urmă cu puțin timp
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 23:04
-
ieri, 23:02
Ucraina primeşte 2 miliarde de dolari din active ruseşti îngheţate