- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (06.04.2017, 06:30)
- Anca Olteanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Flota globală de nave comerciale este nevoită să reducă emisiile. Costul operaţiunii: 60 de miliarde dolari
Flota globală de nave destinate comerţului va fi nevoită să reducă emisiile de sulf din atmosferă, iniţiativă care urmează să coste 60 de miliarde de dolari şi să fie pusă în aplicare în doi ani şi jumătate, potrivit Bloomberg.
Urmărește
243 afișări
Flota globală de nave comerciale este nevoită să reducă emisiile. Costul operaţiunii: 60 de miliarde dolari (Imagine: Shutterstock)
Companiile care deţin nave comerciale vor fi nevoite să cheltuiască anual 60 de miliarde de dolari pentru combustibil de calitate superioară, pentru a se supune noilor reguli de emisie care vor intra în vigoare din 2020, stabilite de Organizaţia Maritimă Internaţională, potrivit estimărilor firmei de consultanţă Wood Mackenzie.
Pentru o industrie în care se transportă diverse materii, printre care petrol, cărbune şi oţel, costuri mai mari de operare vor reprezenta o problemă financiară pentru proprietarii de nave, ale căror ambarcaţiuni câştigă, în medie, cu 70% mai puţin decât câştigau înainte de recesiunea din perioada 2008-2009.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
-
Un comandant ucrainean, acuzat că a dezvăluit secrete militare ruşilor
-
Sorin Grindeanu anunţă că se va circula de săptămâna viitoare pe încă 32 de kilometri din Autostrada Moldovei
-
Armata israeliană susţine că a ucis un comandant al organizaţiei Jihadul Islamic Palestinian
Iniţiativa ar putea afecta peste 90.000 de nave comerciale, care transportă aproape 90% din mărfurile distribuite pe plan global.
Navele comerciale câştigau, în medie, anul acesta, 9.800 de dolari pe zi, potrivit datelor transmise de Clarkson Research Services. În urmă cu zece ani, câştigul ajungea la 34.000 de dolari.
Companiile se pot supune reglementărilor prin dotarea motoarelor navelor cu aparate de epurare care ar elimina poluantul sau cu rafinării de petrol care ar genera combustibil cu emisii reduse. Limita conţinutul de sulf va scădea la 0,5% de la 3,5%.
Doar 2,2% din flotă va avea, până în 2020, filtre instalate care să permită în continuare folosirea combustibilului din prezent, estimează Agenţia Internaţională din Paris.
La nivel mondial, navele comerciale trebuie să reducă cantitatea de sulf emisă, conform reglementărilor aprobate în octombrie de Organizaţia Maritimă Internaţională, o agenţie a Organizaţiei Naţiunilor Unite (ONU) care stabileşte standardele industriale pentru siguranţă, securitate şi mediu.
Diminuarea emisiei de sulf ar reduce ploaia acidă, iar combinaţia de sulf şi oxigen inhalată de oameni poate duce la astm şi bronşită, avertizează Agenţia de Protecţie a Mediului din Statele Unite.
Citeşte şi: George Grigorescu este noul preşedinte al Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile
Citește pe alephnews.ro: Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Hamas se declară „pregătiți de încetarea focului”, dar acuză Israel că nu oferă „nicio propunere serioasă”
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Adriana Bahmuțeanu, atac la adresa Mihaelei Botezatu și a lui Honorius: „Am fost sunată de Maximus, care în cele 3 zile nu…”
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe