Foloseşti cupoane de reduceri? Cât de profitabile sunt de fapt

Tot mai multe persoane achiziţionează cupoane de reducere pentru vacanţe, vizite la saloane SPA sau servicii auto. Iar reducerile merg în cele mai multe cazuri până la 80-90%, scrie Daily Mail. Dar cât de avantajoase sunt ele pe termen lung şi care sunt de fapt economiile pe care le faci?

Urmărește
1209 afișări
Imaginea articolului Foloseşti cupoane de reduceri? Cât de profitabile sunt de fapt

Foloseşti cupoane de reduceri? Cât de profitabile sunt de fapt (Imagine: Thomas Dan/Mediafax Foto)

O masă la un restaurant de lux la doar 10% din preţ - o ofertă de nerefuzat pentru mulţi. O arată şi datele financiare ale companiilor care oferă cupoane de reducere şi care intermediază de fapt relaţia dintre consumator şi companiile care îşi promovează astfel serviciile.

Cel mai cunoscut exemplu este Groupon, site-ul pus pe picioare în 2008 şi care a devenit acum un fenomen internaţional. Cei de la Daily Mail scriu că firma valorează acum 51 de miliarde de dolari şi are operaţiuni în zeci de ţări, din Japonia până în Polonia. Şi lucrurile merg atât de bine, încât Groupon şi-a permis să plătească o reclamă în timpul competiţiei Super Bowl, unde 30 de secunde de reclamă costă 3 milioane de dolari.

Principiul pe care funcţionează aceste cupoane este simplu. Intri pe un site de reduceri şi cumperi un voucher, însă el este activat doar dacă un anumit număr de persoane cumpără aceeaşi ofertă. Iar reducerile sunt şi ele foarte mari, încep de la 70% şi ajung la 90% din valoarea unui produs. Pe aceste portaluri poţi găsi orice de la haine, parfumuri, vacanţe sau chiar servicii pentru maşina ta.

Citeşte mai multe despre cupoanele de reduceri pe www.incont.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici