Din totalul valorii, 407,7 milioane de lei provin de la bugetul de stat, în urcare cu 94,6% faţă de suma alocată anul trecut, 330 milioane lei din credite şi 13,62 milioane lei din surse proprii.
Cheltuielile cu personalul de la Metrorex ar putea să crească uşor în acest an, la 270,13 milioane de lei, de la 269,88 milioane de lei în 2010, iar numărul mediu de angajaţi va rămâne neschimbat, la 4.180 de salariaţi.
Fondul de salarii ar urma să rămână de asemenea în jurul valorii de 190 de milioane de lei, iar venitul mediu lunar pe salariat va urce de la 3.776 lei la 3.782, potrivit proiectului privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe 2010 al Metrorex.
Totodată, veniturile s-ar putea majora cu 14,2%, de la 566,41 milioane de lei la 647,17 milioane lei, iar cheltuielile să scadă uşor, de la 649,68 milioane de lei la 647,17 milioane lei.
Astfel, operatorul de metrou ar urma să înregistreze profit zero, după ce în 2010 şi-a bugetat pierderi de 83,26 milioane de lei.
Totodată, compania va realiza plăţi de 199,18 milioane lei către compania Alstom care realizează mentenanţa metroului.
Valoarea subvenţiilor va scădea cu 29 milioane lei, la 349 milioane de lei.
Potrivit proiectului, Metrorex are plăţi restante de 156,7 milioane lei, mai mici cu 16,7%, în timp ce valoarea creanţelor este de 20 milioane de lei, nivel similar cu cel din 2010.