- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ford a oprit producţia de Fiesta, VW ar trage Polo pe dreapta în 2025
Ford Fiesta şi Volkswagen Polo, două dintre automobilele preferate de companii pentru achiziţiile sau închirierile de flote, se pregătesc de retragere şi pun în dificultate companiile de leasing operaţional, potrivit jucătorilor din piaţă.
Ford a oprit producţia de Fiesta, VW ar trage Polo pe dreapta în 2025
Fiesta şi Polo au fost de-a lungul ultimelor decenii două dintre cele mai bine vândute modele de clasă mică pe piaţa europeană. Dar dacă în 2019 ocupau locurile doi şi trei în clasament, în primele nouă luni ale anului trecut Polo s-a clasat pe locul al şaptelea iar Fiesta pe 10, în top trei fiind Peugeot 208, Dacia Sandero şi Opel Corsa - Corsa fiind construită tot de Stellantis, ca şi Peugeot 208 şi cele două sunt realizate pe aceeaşi platformă tehnică.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Putin se confruntă cu o revoltă a armatei. „Comandanţii refuză să trimită trupe” pentru un asalt pe râul Nipru, spun partizanii ucraineni
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
Ford a anunţat la finalul anului 2022 că urmează să oprească producţia modelului Fiesta, iar vânzările sale pe piaţa românească se apropie de final odată cu epuizarea stocului actual. Decizia a fost adoptată de Ford în condiţiile în care americanii deja au demarat investiţii la Köln, unde era produs Fiesta, pentru a transforma platforma în centrul său european de producţie a maşinilor electrice. Mai mult, Ford a prezentat deja un teaser cu un viitor SUV mic electric ce va fi produs la Koln.
În cazul VW Polo, sfârşitul ciclului de viaţă al actualului model va veni cel mai probabil în 2025, an în care vor intra în vigoare şi normele Euro 7. La începutul anului trecut oficialii Volkswagen spuneau că Euro 7 va marca sfârşitul maşinilor mici cu motoare termice din cauza costurilor suplimentare foarte mari.
CEO-ul Volkswagen, Tomas Schafer, declara în presa occidentală la final de 2022 după anunţul normelor Euro 7 că acestea pot adăuga până la 5.000 de euro preţului unei maşini de clasă mică, motiv pentru care VW este pregătit mai degrabă să renunţe la maşinile sale mici decât să proiecteze unele care să respecte viitoarele standarde. Mai mult, Volkswagen are în plan lansarea unei noi serii de maşini electrice de clasă mică ce vor fi produse în Spania şi care efectiv vor înlocui modele precum Polo. Momentan, oficialii Volkswagen din România au explicat că nu există nicio schimbare cu privire la strategia de comercializare a lui Polo pe piaţa locală.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 07:03
-
ieri, 23:10