Ford aduce la Craiova 150 ingineri germani şi britanici pentru a asista la lansarea producţiei B-Max

Ford a contractat un zbor charter săptămânal pe aeroportul din Craiova, timp de opt luni, pentru a transporta 150 de ingineri germani şi britanici care vor asista la începerea producţiei modelului B-Max în România şi a motorului EcoBoost.

Urmărește
532 afișări
Imaginea articolului Ford aduce la Craiova 150 ingineri germani şi britanici pentru a asista la lansarea producţiei B-Max

Ford aduce la Craiova 150 ingineri germani şi britanici pentru a asista la lansarea producţiei B-Max (Imagine: Gabriel Botezatu/Mediafax Foto)

Aeronava, un Boeing 737, va opera începând de luni două zboruri săptămânale, luni pe relaţia Londra - Koln - Craiova şi vineri cursa Craiova - Koln - Londra, au declarat pentru MEDIAFAX surse apropiate companiei americane.

Reprezentanţii Ford România au confirmat informaţia.

"Ford România confirmă că, începând de săptămâna viitoare, un zbor de tip charter va transporta saptâmânal la/de la Craiova ingineri de la centrele Ford din Germania şi Marea Britanie. Obiectivul acestora este de a sprijini lansarea producţiei noului B-Max, precum şi a motorului de 1 litru EcoBoost la fabrica Ford de la Craiova", au spus reprezentanţii companiei.

La rândul lor, reprezentanţii aeroportului din Craiova au apreciat că, odată cu începerea producţiei la uzina Ford, numărul pasagerilor pe segmentul business se va dubla.

Conceptul modelului B-Max a fost prezentat în luna martie a anului trecut la Salonul Auto de la Geneva, iar în iunie Ford a început să fabrice la Craiova primele prototipuri. Producţia de serie va începe în prima jumătate a acestui an.

De asemenea, la începutul acestui an, la Craiova va intra în fabricaţie şi cel mai mic motor construit până acum de Ford - EcoBoost de 1 litru.

Din aprilie 2010, când au ieşit pe porţile uzinei din Craiova primele maşini produse de Ford în România şi până în luna octombrie a anului trecut, au fost asamblate 17.105 autoutilitare Transit Connect.

În toamna anului trecut, producţia utilitarei a fost mutată la fabrica Ford din Valencia, pentru a face loc noului B-Max şi unui al doilea model de clasă B, care va intra în producţie cel mai probabil din 2013.

Ford a cerut Guvernului, în 2010, prelungirea cu un an a termenelor contractuale privind investiţiile şi parametrii de producţie care trebuiau atinşi la Automobile Craiova până în septembrie 2011, invocând criza financiară.

Potrivit contractului iniţial semnat cu Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului, Ford România trebuia să ajungă într-un interval de patru ani, până în septembrie 2011, la un volum de producţie de peste 250.000 unităţi, în caz contrar compania americană urmând să plătească statului daune de până la 25% din valoarea achiziţiei Automobile Craiova.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici