Ford este singurul brand auto care a depăşit în acest an vânzări de 2 milioane de vehicule în SUA

Ford este singurul brand auto care a realizat în acest an vânzări de peste 2 milioane de vehicule în Statele Unite, iar automobilul compact Focus a fost cel mai bine vândut model la nivel mondial, în perioada ianuarie-septembrie, relatează Bloomberg.

Urmărește
432 afișări
Imaginea articolului Ford este singurul brand auto care a depăşit în acest an vânzări de 2 milioane de vehicule în SUA

Ford este singurul brand auto care a depăşit în acest an vânzări de 2 milioane de vehicule în SUA

Vânzările de vehicule Ford în SUA sunt pe cale să atingă în acest an 2,2 milioane de unităţi, în creştere de la 2,1 milioane de unităţi în 2011, a declarat Erich Merkle, analist pentru vânzări al grupului.

Directorul general al Ford, Alan Mulally, încearcă să crească profiturile prin comercializarea aceloraşi modele la nivel global, dar cu versiuni diferite, în funcţie de regiune.

Ford a realizat în primele nouă luni un profit de 4,07 miliarde de dolari, în scădere de la 6,6 miliarde de dolari în urmă cu un an, din cauza pierderilor înregistrate în străinătate.

Incluzând şi brandul de lux Lincoln, Ford se menţine în 2012 pe locul al doilea pe piaţa americană în funcţie de vânzări, în urma General Motors.

Potrivit Ford, niciun alt brand auto nu a mai reuşit din 2007 vânzări de peste 2 milioane de vehicule pe piaţa americană. Înaintea declanşării crizei financiare şi a recesiunii în SUA, vânzări de 2 milioane de vehicule pe an erau un fapt obişnuit.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici