Ford preia de la Romcar responsabilitatea privind reţeaua de vânzări a mărcii

Compania Naţională de Vânzări a Ford România va prelua în luna august a anului viitor de la Romcar, importatorul local al mărcii Ford, responsabilitatea cu privire la reţeaua de vânzări şi service, iar Paul Flanagan va fi directorul general al noii societăţi, a anunţat Ford Europe.

Urmărește
107 afișări
Imaginea articolului Ford preia de la Romcar responsabilitatea privind reţeaua de vânzări a mărcii

Ford preia de la Romcar responsabilitatea privind reţeaua de vânzări a mărcii (Imagine: Mediafax Foto)

"Până în august, în perioada de tranziţie, Romcar va continua să reprezinte Ford în România, echipa de aici deservind cu succes marca în trecut. Dar planurile noastre cu privire la această piaţă necesită infiinţarea unei Companii Naţionale de Vânzări, similar cu organizarea operaţiunillor Ford din celelalte mari pieţe europene", a declarat directorul departamentului european de vânzari al Ford Europa, Peter Fleet.

Ford Europe a anunţat miercuri numirea lui Paul Flanagan în funcţia de director general al Companiei Naţionale de Vanzări a Ford România, poziţie pe care o va ocupa începând cu cu 1 ianuarie 2010.

Din august 2010, noua organizaţie va prelua de la Romcar SRL, companie ce a reprezentat marca Ford în România din 1992, întreaga responsabilitate cu privire la reţeaua de vânzări şi service.

Flanagan a fost responsabil cu coordonarea activităţii de vânzări a 188 de dealeri din Marea Britanie.

De asemenea, Ford Europe l-a numit în funcţia de director de operaţiuni a noii companii pe Zoltan Brassai.

Înainte de ocuparea acestei funcţii, Brassai a lucrat ca director de operaţiuni pentru România în cadrul organizaţiei Ford EDM (European Direct Markets) cu sediul în Koln, Germania.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici