Ovidiu Mureşanu este antreprenor şi are un brand de îmbrăcăminte şi un blog de lifestyle masculin, iar în perioada asta a lucrat de acasă.
„Am vrut să vă dau un exemplu de ţinută pe care am abordat-o în această perioadă în care am stat închis în casă la întâlnirile care s-au mutat acum din offline în online.”
Trebuie să existe un echilibru între estetică şi confort, spun designerii. În plus, ei cred că e important să cumperi mai puţine haine, dar de calitate.
„Cam asta a fost ţinuta pe care am abordat-o cam la toate întâlnirile online. Este foarte important să abordăm şi ţinute care să ne binedispună.”
Noua modă vine şi cu situaţii amuzante. Este cazul jurnalistului Will Reave, care a uitat să-şi pună pantaloni la o intervenţie live.
Pentru că magazinele au fost închise în ultimele luni, românii şi-au comandat online haine, iar pijamalele au fost în topul preferinţelor în această perioadă. În medie un român cheltuie 330 lei pe o achiziţie vestimentară.