Prima pagină » Economic » Francezii cumpără Dacia pentru „casa de la ţară“, românii ca alternativă la o maşină second-hand

Francezii cumpără Dacia pentru „casa de la ţară“, românii ca alternativă la o maşină second-hand

Relansată pe piaţa locală în 2004, odată cu prezentarea Logan şi în Europa de Vest un an mai târziu, imaginea Dacia ca divizia "low-cost" a grupului Renault a evoluat de la cea de maşină ieftină, achiziţionată doar de cei care nu aveau bani de un automobil nou, la cea de autoturism luat în calcul chiar şi de cei care au în garaj un automobil premium, ca maşină pentru "casa de la ţară".
Francezii cumpără Dacia pentru „casa de la ţară“, românii ca alternativă la o maşină second-hand
04 aug. 2010, 08:02, Economic

După Logan în 2004, Logan MCV în 2006 şi Sandero doi ani mai târziu, Dacia a venit anul acesta cu SUV-ul Duster, model de teren cu 30-40% mai accesibil pe piaţa franceză decât principalii concurenţi, pentru care există liste de aşteptare de până la şase luni – adică tot cam cât se aşteaptă pentru un automobil exclusivist realizat pe comandă precum un Lamborghini, Ferrari sau Rolls Royce.

Iniţial conceput pentru pieţele est-europene, pentru modelele din gama Logan s-a înregistrat o cerere ridicată şi în Europa de Vest, în prezent peste 90% din producţie fiind exportată către ţări precum Franţa, Germania, Italia sau Spania.

Citeşte mai multe despre vânzările Dacia pe www.zf.ro.