GALERIE FOTO Restaurant de tip Fresh Market gândit precum o fabrică şi fără ospătari, s-a deschis la Timişoara

AtFabrika, primul restaurant de tip Fresh Market din România, care nu are ospătari, iar tot procesul de “fabricare” a mâncării este intern, a fost deschis, marţi, la Timişoara, transmite corespondentul MEDIAFAX.

Urmărește
11838 afișări
Imaginea articolului GALERIE FOTO Restaurant de tip Fresh Market gândit precum o fabrică şi fără ospătari, s-a deschis la Timişoara

GALERIE FOTO Restaurant de tip Fresh Market gândit precum o fabrică şi fără ospătari, s-a deschis la Timişoara

VEZI GALERIA FOTO MAI JOS

Ineditul restaurant a fost deschis, marţi, la un mall din Timişoara şi este primul de tip Fresh Market din România.

Potrivit unui comunicat de presă transmis de reprezentanţii restaurantului, localul este gândit precum o mică fabrică, utilată cu tehnologie de ultimă generaţie. În cadrul acestuia, tot procesul de “fabricare” al mâncării este intern, de la producţia de paste făinoase, până la modul de selecţie al preparatelor care urmează să fie gătite.

“Aici inventăm, creăm, producem. Aici Fabrikăm ca într-o uzină. Tot procesul este intern. Vrem să desfiinţăm ideea de paste la cutie. Vrem ca omul să vadă cum sunt preparate în maşina de făcut paste făinoase. Vrem ca pâinea pe care o mănâncă să fie a locului, proaspăt scoasă din cuptor, mirosind a pâine. Pentru că mâncarea este o emoţie. Trebuie gătită şi servită corect” , declară Ciprian Tătaru şi Tudor Marcu, bucătarii restaurantului.

Potrivit reprezentanţilor localului, alimentele proaspete sunt alese din Fresh Market-ul din interiorul restaurantului, zona de selecţie fiind împărţită în mai multe secţii. Astfel, în sectorul de fructe şi legume se pot prepara sucuri naturale prin presare la rece. Din sectorul carmangerie clienţii pot să-şi aleagă carnea, care este trimisă spre bucătar şi gătită în funcţie de preferinţele fiecăruia. Aici se găsesc delicatese precum muşchi de vită de Uruguay, delicatese italiene, prosciutto di Parma sau bresaola.

În interiorul restaurantului se află şi o brutărie, care se face remarcată prin specialităţile de panificaţie create după reţete proprii şi coapte în cuptoare performante.

De asemenea, restaurantul merge şi pe ideea de food-to-go, asta pentru că există şi posibilitatea pregătirii “pe loc” a unui sandwich, ce poate fi ambalat şi pus la pachet.

În departamentul “vitrina caldă” specialităţile deja pregătite sunt păstrate proaspete pentru cei care doresc să consume alimente sănătoase, însă nu au prea mult timp la dispoziţie să stea în local.

“Ideea acestui local a venit din dorinţa noastră de <mâncare bună> şi din sinceritatea faţă de nevoia de a mânca sănătos. Am călătorit mult, am <cules> idei. Toate s-au conturat frumos într-un concept. Localul este gândit ca un Fresh Market de unde poţi să îţi alegi orice. Aici nu avem ospătari, clienţii îşi aleg singuri produsele, noi le pregătim, iar la final îşi ridică singuri comanda. Nu ai stresul chelnerului”, declară proprietarii restaurantului.

Localul este deschis de la ora 8.00 până la ora 00.00. În funcţie de momentele zilei, restaurantul se transformă dintr-un spaţiu al micului dejun într-un spaţiu în care se poate servi cina sau un loc în care oamenii se pot întâlni, ca într-un pub, să bea o bere.

 

 

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici