Gândul: Bancomatele "au răbdare" cu clienţii doar 30 de secunde

Unul dintre cele mai frecvente incidente cu care se poate confrunta posesorul de card este acela în care instrumentul de plată rămâne blocat în bancomat. Astfel de întâmplări se pot datora fie unei defecţiuni tehnice a ATM-ului sau poate surveni în urma întârzierii cu care posesorul încearcă să-l scoată din aparat.

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului Gândul: Bancomatele "au răbdare" cu clienţii doar 30 de secunde

Gândul: Bancomatele „au răbdare“ cu clienţii doar 30 de secunde

Indiferent dacă este vorba de bancomatele mai vechi sau de modelele mai noi, în situaţia în care cardul nu este extras în mai puţin de 20-30 de secunde acesta este reţinut automat. La fel se întâmplă şi cu banii neridicaţi într-un interval asemănător. În situaţia în care aţi uitat să luaţi banii din bancomat, aceştia vor fi reţinuţi „într-o căsuţă specială aflată pe traseul de eliberare numerar, iar pentru recuperarea acestora va trebui completată o cerere specială“, după cum am fost informaţi de reprezentanţii ING Bank.

Pentru că banii pleacă din cont nu vor putea fi efectuate alte tranzacţii cu cardul până când acesta nu va fi realimentat.

Mai multe pe www.gandul.info

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici