- Home
- Economic
- SOUTHFIELD, MICHIGAN, (10.04.2013, 16:25)
- Anca Dumitrescu
General Motors revine după un an la publicitatea pe Facebook
General Motors (GM) revine la publicitatea pe Facebook, în cadrul unei strategii de marketing pe aplicaţii mobile, la un an după ce anunţase că renunţă la promovarea pe cel mai mare serviciu de socializare online, provocând temeri că şi alte companii vor proceda la fel, transmite Bloomberg.
Urmărește
113 afișări
General Motors revine după un an la publicitatea pe Facebook (Imagine: Arhiva Mediafax Foto)
Anunţurile publicitare ale GM pe aplicaţiile mobile şi site-ul Facebook vor promova automobilul subcompact Chevrolet Sonic, a anunţat grupul american.
Facebook a introdus noi instrumente şi servicii pentru atragerea utilizatorilor şi implicit a furnizorilor de publicitate.
Decizia GM din luna mai a anului trecut de a renunţa la publicitatea pe Facebook a provocat temeri investitorilor că şi alte companii mari vor proceda la fel. Revenirea General Motors scoate în evidenţă eforturile directorului general al Facebook, Mark Zuckerberg, de a atrage companiile să se promoveze pe serviciile mobile.
ULTIMELE ȘTIRI
-
David Popovici a cerut ordin de protecţie după ce un vecin a vrut să-i dea foc la maşina de 150.000 de euro
-
Nicuşor Dan: Bugetul Capitalei scade drastic. Cer parlamentarilor să conteste decizia la CCR
-
Cine este PAOK Salonic, adversara celor de la FCSB din barajul pentru optimile Europa League
"Am discutat permanent cu GM în ultimele 12 luni şi suntem încântaţi că a revenit la promovarea pe Facebook", a declarat Adam Isserlis, purtător de cuvânt al Facebook.
Compania a lansat serviciul de publicitate mobilă în martie 2012, pentru a profita de numărul tot mai mare al utilizatorilor care îi accesează aplicaţiile prin dispozitive wireless.
Peste 60% din cei 1,1 miliarde de membri folosesc serviciul Facebook prin internmediul smartphone-urilor şi tabletelor.
La sfârşitul trimestrului al patrulea al anului trecut, 23% din veniturile din publicitate ale Facebook erau obţinute prin aplicaţii mobile, faţă de 14% în trimestrul al treilea.
Totuşi, Facebook este în urma Google, care ar putea atrage 57% din piaţa americană a publicităţii mobile, până în 2015, potrivit EMarketer.
Decizia GM "arată un lucru: Nimeni nu poate ignora Facebook", a spus Thilo Koslowski, analist la compania de analiză a pieţei Gartner.
În 2011, GM a cheltuit 10 milioane de dolari pentru publicitatea pe Facebook, a declarat anul trecut o sursă apropiată situaţiei.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Presa olandeză: Poliţia crede că a identificat hoţii tezaurului dacic, precum şi locaţia unde s-ar afla. ”Este vorba de cel puţin trei autori”
Cine este tânăra care a preluat conducerea afacerii de sute de milioane fondată de părinţi? Businessul include şi o reţea de 80 de magazine
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Noua iubită a lui Bellingham e un model strălucitor, cu un trecut amoros bogat. A fost în relație cu actorul Michael B. Jordan
PROSPORT.RO
Produsul adorat de români în comunism care a reapărut în magazine. Costă doar 1.79 lei în Mega Image
CANCAN.RO
David Popovici a cerut ordin de PROTECȚIE după ce un vecin a vrut să-i dea foc la bolidul de 150.000 de euro!
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe