Generali mizează în 2011 pe asigurările de locuinţe şi proprietăţi, asistenţă turistică şi corporate

Generali Asigurări mizează în 2011 pe asigurările de locuinţă, cele de asistenţă turistică, corporate şi cele de daune la proprietăţi, şi va limita ponderea poliţelor auto în portofoliu, a declarat directorul general al companiei, Marie Kovářová.

Urmărește
2 afișări

"În 2011 vom continua să dezvoltăm asigurările de viaţă, dar vom susţine totodată şi alte linii de business cu potenţial de dezvoltare, cum ar fi segmentul de asigurări de locuinţă, cel de asistenţă turistică, asigurările corporate şi asigurările de daune la proprietăţi. De asemenea, anul acesta vom continua investiţiile în profesionalizarea forţei proprii de vânzări şi în consolidarea relaţiei cu partenerii, cu scopul de a îmbunătăţi rezultatele de vânzări şi parametrii de profitabilitate", a spus, într-un comunicat, Kovářová.

Ea a arătat că Generali va urma o filozofie de subscriere prudentă şi va lua în continuare toate măsurile necesare pentru menţinerea unui portofoliu echilibrat, prin limitarea ponderii asigurărilor auto şi dezvoltarea altor linii de asigurare.

"Acţiunile derulate anul trecut, printre care procesul de selecţie în cadrul portofoliului auto a unui nucleu de clienţi, caracterizaţi prin responsabilitate în trafic şi care apreciază valoarea unor servicii de calitate, pe care i-am premiat prin tarife preferenţiale, sunt parte a acestei strategii. Credem că aceste măsuri de fidelizare si recompensare a asiguraţilor responsabili sunt sănătoase atât pentru companie, cât şi pentru clienţi, care vor putea beneficia în continuare de servicii de calitate ridicată", a explicat directorul general al companiei.

Volumul primelor brute subscrise a scăzut anul trecut cu 13%, la 440 milioane lei, în contextul în care segmentul de asigurări generale s-a redus cu 17%, la 349 milioane lei.

Diminuarea subscrierii pe segmentul de asigurări generale a fost determinată de involuţia generală a pietei auto şi, în particular, a celei de leasing, factori dublaţi de scăderea veniturilor populaţiei.

În pofida scăderii în ansamblu a segmentului de asigurări generale, compania a înregistrat creşteri importante pe alte linii de business non-auto, cum ar fi credite şi garanţii (+155%), asistenţă turistică (+154%), răspundere civilă profesională (+15%), asigurări de locuinţă (+8%) şi asigurări de incendiu pentru riscuri industriale (+6%).

Totodată, primele brute subscrise pe segmentul de asigurări de viaţă au avansat anul trecut cu 8%, la 91 milioane de lei. Cea mai bună evoluţie (+19%) a înregistrat-o segmentul unit-linked, urmat de asigurările individuale tradiţionale (+7%) şi cele de grup (+3,5%).

Generali Asigurări estimează că primele subscrise vor creşte cu 0,4% în acest an, la 441,51 milioane de lei, în timp ce profitul net va coborâ la 860.000 de lei, de la 20,9 milioane de lei în 2010. Compania îşi propune să subscrie în acest an prime din asigurări generale în sumă de 347,95 milioane de lei (-0,25% faţă de 2010) şi de 93,55 milioane de lei (+2,7% comparativ cu 2010) pe segmentul asigurărilor de viaţă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici