- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (29.04.2019, 10:42)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Generaţia Millennials are cea mai mare putere de cumpărare şi un impact economic major/ Punctele sensibile şi rolul recunoaşterii faciale
Generaţia Millennials este cea care, în prezent, are cea mai mare putere de cumpărare dintre toate generaţiile, cheltuieşte cel mai mult şi va avea un impact economic major în industriile de retail, banking, telecom, asigurări, sănătate, media, arată furnizorul de servicii IT VTEX.
Urmărește
1184 afișări
Generaţia Millennials are cea mai mare putere de cumpărare şi un impact economic major
Ponderea clienţilor din generaţia Millennials devine tot mai mare în numărul total de clienţi care comandă online, acesta fiind, de asemenea, unul dintre factorii importanţi de creştere a pieţei de comerţ electronic din România.
Cheltuielile cu tehnologiile şi serviciile care permit transformarea digitală a proceselor de business, a produselor şi companiilor sunt estimate să atingă aproape 2 mii de miliarde de dolari în 2022, la nivel global, potrivit unui studiu realizat de International Data Corporation. În acelaşi timp, un studiu coordonat de The Economist Intelligence Unit arată că, în 2019, 83% dintre companii vor majora investiţiile în digitalizare, cu scopul de a alimenta viitoare transformări digitale pentru a rămâne competitive, a reduce costurile şi a majora profitabilitatea.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Descoperirea care sfidează înțelegerea noastră asupra Universului: Ce este „timpul negativ” în fizică
-
Putin se confruntă cu o revoltă a armatei. „Comandanţii refuză să trimită trupe” pentru un asalt pe râul Nipru, spun partizanii ucraineni
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
„Investiţiile în IT vor creşte într-un ritm accelerat în următorii ani. Iar companiile care fac o prioritate din transformarea digitală şi care sunt preocupate, în special, de îmbunătăţirea experienţei clienţilor prin adoptarea de soluţii inovatoare pot atinge o eficienţă operaţională semnificativă”, spune Rafael Campos, Sales VP pentru Europa la VTEX.
Principala prioritate pentru industria de retail este, în prezent, implementarea unei strategii care, la nivel mondial, va genera investiţii de peste 27 de miliarde de dolari următorii 3 ani în platforme de comerţ, în experienţe virtuale augmentate, în marketing contextualizat şi în soluţii de plăţi de generaţie următoare.
„În România, investiţiile în IT, în software şi procese, au fost făcute exclusiv de către marii jucători. Însă, în prezent, companiile pot accesa soluţii de software as a service, fără să fie nevoie de infrastructură; o astfel de variantă este mai ieftină decât o dezvoltare internă, mai rapid de implementat şi este potrivită pentru aproape orice nevoie de afaceri”, a subliniat Campos, în ceea ce priveşte posibilitatea companiilor de a accesa diferite astfel de soluţii. „Acum câţiva ani, companiile îşi construiau propria infrastructură. În zilele noastre, acestea pot avea acces la infrastructura cea mai largă, sigură şi de încredere, în doar câteva click-uri. Cu mai puţin de 10 ani în urmă, companiile erau preocupate de versiunile de software instalate, de actualizări etc. Acum, la o simplă căutare pe Google, pot găsi o mie de soluţii cloud pentru nevoile lor de afaceri”.
Şi în România, datorită procesului de digitalizare a companiilor, investiţiile vor creşte. Iată, mai jos, principalele direcţii pe care se vor concentra magazinele online: Livrarea direct de la magazin - controlul deplin în ceea ce priveşte livrarea produselor unui magazin online înseamnă că retailerul poate oferi cele mai mici rate de expediere posibile, metode de livrare mai rapide şi mai multe opţiuni de livrare în aceeaşi zi; Pick-up store şi Pick-up point – integrarea în platforma online şi dezvoltarea unei reţele de puncte de livrare, fie că vorbim despre ridicarea produselor comandate online din magazinele fizice ale aceleiaşi reţele, fie despre ridicarea dintr-un loc special amenajat pentru livrarea de produse, oferă o experienţă îmbunătăţită de shopping. De asemenea, oferă clienţilor posibilitatea de a nu fi dependenţi de programul companiei de curierat şi de a accesa produsele la momentele dorite de aceştia; One-click-buy – achiziţia online cu cardul, printr-un singur click este o soluţie de plată care îmbunătăţeşte experienţa de shopping a utilizatorilor şi, în acelaşi timp, contribuie la creşterea suplimentară a ratei de conversie. Companii precum F64, cel mai mare retailer de echipamente şi accesorii foto & video din România, folosesc deja această tehnologie. O astfel de soluţie stimulează achiziţiile direct de pe telefonul mobil, utilizatorii nemaifiind nevoiţi să introducă datele de card, cele personale sau de livrare la fiecare achiziţie, îmbunătăţindu-se astfel radical experienţa de shopping; Recunoaştere facială – este o nouă metodă de plată a comenzilor online, aflată în stadiu incipient de dezvoltare, dar care devine tot mai răspândită, mai ales în China. Practic, prin intermediul unui sistem de recunoaştere facială, legat la contul de cumpărături online, unde sunt memorate şi datele bancare, orice client poate plăti produsele cumpărate, doar stând nemişcat câteva momente în faţa unei camere; Infrastructură - companiile trebuie să creeze sisteme flexibile şi sigure care să poată echilibra securitatea şi confidenţialitatea cu nevoia de schimbare a capacităţii, pe măsură ce se modifică cerinţele de business; Fluxuri de lucru integrate şi inteligente – regândirea continuă a proceselor pentru a maximiza capabilităţile oamenilor şi tehnologiilor şi crearea de medii pentru a maximiza randamentul afacerii; Adaptabilitatea modelului de business – este o practică ce presupune reevaluarea şi adaptarea continuă a modelelor de afaceri şi a fluxurilor de venituri utilizate de companie.
Per total, toate aceste lucruri au menirea de a oferi clienţilor o experienţă de shopping cât mai plăcută, fără probleme, care să se potrivească perfect pe dorinţele lor, eventual să le anticipeze preferinţele, procesul de achiziţie să fie mai uşor, mai rapid şi mai distractiv decât cel cu care sunt obişnuiţi.
Citește pe alephnews.ro: Meta este dat în judecată pentru „traumatizarea pe viață” a moderatorilor Facebook din Kenya. Peste 140 de angajați sunt diagnosticați cu PTSD
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Citește și: În căutarea unui loc de muncă: Doi din cinci angajaţi, nemulţumiţi de situaţia profesională/ Care sunt cele mai căutate domenii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Jennifer Lopez dezvăluie „dificultățile” pe care le întâmpină ca părinte care are gemeni: „Vrei să dai tot ce ai mai bun pentru ei. Vrei să îi ridici”
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe